اخبار قرآنی(امکان خرید نرم‌افزار قرآنی بین‌المللی در نمایشگاه)

 

امکان خرید نرم‌افزارهای قرآنی بین‌المللی 

 

 در نمایشگاه قرآن فراهم شد    

 

     

مدیر بخش نشر الکترونیک هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از معرفی و امکان خریداری نرم‌افزارهای قرآنی بین‌المللی در بخش نشر الکترونیک بین‌الملل خبر داد.  

حجت‌الاسلام‌ «سعید سالاریان»، مدیر بخش نشر الکترونیک نمایشگاه قرآن کریم ، ضمن بیان این مطلب گفت: طبق هماهنگی‌های پیشین با «خواجه پیری» رئیس نمایشگاه قرآن کریم و در راستای کاهش هزینه‌های نمایشگاه قران کریم بر آن شدیم تا در بخش نشر الکترونیک بین‌الملل به معرفی نرم‌افزارهای قرآنی بین‌المللی بپردازیم.

وی ادامه داد: چنانچه قرار بود موسسات نرم‌افزاری خارجی در نمایشگاه قرآن حضور پیدا کنند، نیازمند برنامه‌ریزی شش ماهه از سوی ما و این موسسات برای آوردن نرم‌افزارها‌ به نمایشگاه قرآن بود که علاوه بر زمان، هزینه بسیاری از هم صرف این کار می‌شد.

سالاریان یادآور شد: اما با انجام این طرح و معرفی نرم‌افزارهای قرآنی خارجی در این بخش علاوه بر اینکه علاقه‌مندان با این نرم‌افزارها و ویژگی‌های آن آشنا می‌شوند، می‌توانند این نرم‌افزارها را سفارش داده و خریداری کنند تا از طریق پست در اختیار آنان قرار گیرد.

مدیر بخش نشر الکترونیک نمایشگاه قرآن کریم با بیان اینکه تا کنون 30 نرم‌افزار قرآنی از 6 یا هفت شرکت خارجی در این بخش شرکت کرده‌اند، افزود: پیش بینی می‌کنیم که این تعداد تا 50 نرم‌افزار افزایش یابد.

یادآوری می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه نشر الکترونیک بین‌الملل، به بخش نشر الکترونیک نمایشگاه قران کریم واقع در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد