پنجمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور برگزار شد

برگزار شد؛

 

پنجمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور   

 

  

 شب گذشته پنجمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور، در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات با حضور مسئولان، نخبگان و فعالان قرآنی کشور برگزار شد. 

 

 شب گذشته پنجمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور از ساعت 19 تا 22 با حضور حجت الاسلام، سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دار‌القرآن‌الکریم و جمع کثیری از نخبگان و چهره‌های قرآنی کشور برگزار شد.  

 بنا بر این گزارش این مراسم با تلاوت مجلسی «سعید طوسی» از قاریان بین‌المللی کشورمان آغاز شد و با اجرای برنامه توسط «عباس سلیمی» استاد و پیشکسوت قرآنی ادامه یافت.  

 پخش نماهنگ برگزاری مراسم تکریم چهره‌های قرآنی در سال‌های گذشته، پخش نماهنگ مربوط به چهره‌های قرآنی امسال این مراسم و تکریم از آنها و اجرای برنامه توسط گروه هم‌نوایان اهل‌البیت(ع) به رهبری هادی آرزم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. 

  همچنین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دار‌القرآن‌الکریم، در این مراسم به ایراد سخنرانی و خیر مقدم به حضار پرداختند. 

  مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دار‌القرآن‌الکریم، طی سخنان کوتاهی در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار و تسلیت شهادت امام رضا (ع) و تبریک پیروزی انقلاب اسلامی و حلول ماه ربیع الاول گفت: خداوند را شکرگزارم که توفیق خدمت‌گزاری به اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور را به ما اعطا کرده است.  

وی با اشاره به تاریخچه برگزاری این مراسم افزود: دور اول و دوم مراسم تکریم مخصوص نفرات اول تا سوم مسابقات بین‌المللی و دارندگان مدارک درجه 1 و2 حفظ قرآن کریم بود. 

 قره‌شیخلو با اشاره به تغییرات ایجاد شده در اجرای این مراسم از سال سوم برگزاری آن گفت: از سومین دوره علاوه بر چهره‌های بین المللی، پیشکسوتان و اساتیدی که بیش از 30 سال به تربیت و آموزش قرآنی مشغول بوده‌اند در این مراسم مورد تقدیر و تکریم قرار می‌گیرند. 

 وی در انتها تکریم چهره‌های پیشکسوت و خدوم قرآنی را به واقع تکریم خود قرآن دانست.  

 در این مراسم 26 نفر از اساتید پیشکسوت قرآنی کشور در دو بخش، شامل اساتید دارای 30 سال سابقه فعالیت و اساتید دارای بیش از 45 سال سابقه فعالیت مورد تکریم قرار گرفتند.  

 همچنین تکریم از دارندگان رتبه‌های بین‌المللی قرآن کریم که طی امسال و سال گذشته موفق به کسب این رتبه‌ها شده‌اند از دیگر قسمت‌های این برنامه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد