آثار برتر جشنواره ملی نرم‌افزار‌های قرآنی معرفی شدند

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 
آثار برتر جشنواره ملی نرم‌افزار‌های قرآنی معرفی شدند

     

 به همت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، آثار برتر جشنواره ملی نرم‌افزار‌های قرآنی در این بخش از نمایشگاه به نمایش در آمده است.
جشنواره ملی «نرم‌افزار‌های قرآنی» به همت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور سال گذشته در قالب یکی از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی قرآنی آیات برگزار شد.
«جامع الاحادیث 3»، «بهشت بی‌نشونه»، «منظومه جشنواره‌های قرآنی آیات فجر»، «ضیافت»، «نسیم خوشبختی»، «قرآن گویای مبلغ»، «جامع تفاسیر نور 1 و 2»، «سلسبیل»، «مهدیار» و ... از جمله عناوین نرم‌افزارهای برتر این بخش از نمایشگاه نوزدهم هستند که در بخش نرم افزاری قرآنی به نمایش در آمده‌اند

افزایش یک ساعت به دوره ابتدایی با هدف آموزش قرآن

با هدف آموزش قرآن

 دوره ابتدایی یک ساعت افزایش یافت

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از افزایش ساعات آموزشی دوره ابتدایی از 24 به 25 ساعت در هفته خبر داد که این یک ساعت مختص آموزش قرآن می باشد.

به گزارش آموزش نیوز مهدی نوید با اشاره به مفاد هشتصدوچهل‌وچهارمین جلسه شورای عالی آموزش وپرورش گفت: در این نشست مقرر شد یک ساعت افزایش ساعات آموزشی دوره ابتدایی در همه پایه‌ها صرف آموزش و فعالیت‌های قرآنی شود.

وی این تصمیم را در راستای انس بیشتر دانش‌آموزان با کتاب آسمانی قرآن و تقویت مهارت‌های روخوانی و روان‌خوانی در آنان دانست.

شبکه قرآن در نمایشگاه قرآن

     شبکه قرآن در نمایشگاه قرآن 

       

 

 شبکه قرآن و معارف سیما همچون سنوات گذشته بصورت روزانه و مستمر گزارشهایی از نمایشگاه قرآن تهیه و پخش می‌کند .

 

ساعت21 تا 50/21 و 10/23 تا 24 زمانهای تعیین شده برای پخش این برنامه در نظر گرفته شده است .

پوشش رسانه ای مباحث کارشناسی نهادهای فعال در نمایشگاه، گفتگو با تولید کنندگان محصولات جدید قرآنی و انعکاس اخبار بخشهای حوزوی، دانشگاهی، خانواده، و ..... نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخشهای مختلف این برنامه عنوان شده است .

به گزارش خبرگزاری مهر، این برنامه کاری است از گروه محافل و مناسبت های این شبکه که از روز جمعه 7 مرداد تا 26 رمضان به صورت زنده پخش می شود .