اخبار قرآنی(انتقاد یک استاد از سیاسی شدن مسابقات قرآن)

 
انتقاد یک استاد از سیاسی شدن مسابقات قرآن 
 
     
"سلیمی" در این گفتگوی تلویزیونی گفت: مسابقات بین المللی قرآن کریم محل سخنرانی‌های طولانی مدت و جایگاه تصفیه حساب‌های جناحی نیست.
گفته می‌شود دو تن از مقامات سیاسی – فرهنگی کشورمان، با حضور در مراسم بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که بیشتر حاضرین در آن غیرایرانی بوده‌اند، به سخنرانی در مورد موضوعات سیاسی داخلی کشورمان پرداختند.

، استاد "عباس سلیمی" چهره سرشناس قرآنی کشورمان و مجری با سابقه مسابقات بین المللی قرآن کریم، عصرجمعه ۲/۵/۸۸ در برنامه‌ای تلویزیونی که به طور زنده و مستقیم از استودیوی شبکه قرآن سیما، مستقر در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و محل برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بود، پخش می‌شد، طی اظهاراتی از نحوه اداره و فضای سیاسی حاکم بر این دوره مسابقات بین المللی قران کریم به شدت انتقاد کرد.

"سلیمی" در این گفتگوی تلویزیونی گفت: مسابقات بین المللی قرآن کریم محل سخنرانی‌های طولانی مدت و جایگاه تصفیه حساب‌های جناحی نیست.

به گفته منابع آگاه "صفار هرندی" وزیر ارشاد اسلامی و حجةالإسلام "مصلحی" سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه، که متولی برگزاری این مسابقات هستند با بیان برخی مطالب سیاسی و جمع آوری بیانیه از برخی فعالان قرآنی، فضای نامطلوبی در بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ایجاد نموده و گویا سالن مسابقات قرآن را با سالن مجلس شورای اسلامی اشتباه گرفته‌‎اند.

گفتنی است استاد "عباس سلیمی" در بخش دیگری از سخنان خود، پیرامون سطح پایین این دوره مسابقات و ضعف مدیریت نهادهای قرآنی کشور سخن گفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد