اخبار قرآنی (جدیدترین دائره‌المعارف قرآن در نمایشگاه کتاب )

 
در نمایشگاه کتاب امسال ارائه می‌شود : 
جدیدترین چاپ دائره‌المعارف قرآن 
 
 
 
 
 مسئول گروه دائره‌‌المعارف قرآن کریم مرکز فرهنگ و معارف قرآن از ارائه جدیدترین چاپ دائره المعارف قرآن کریم در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبرداد.
 به گزارش ایرنا ، حجت ‌الاسلام "علی خراسانی"با اعلام این مطلب افزود: این هفتمین جلد از مجموعه 25 جلدی دائره المعارف قرآن است که به‌ همت مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم منتشر شده است.

به گفته وی هدف از انتشار این کتاب ارزشمند ارائه سریع و آسان معارف قرآن به اهل تحقیق و عموم قرآن ‌پژوهان می باشد.

خراسانی گفت: این کتاب ارزشمند به‌کوشش جمعی از محققان مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم دائره‌‌المعارف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تدوین شده که تا کنون شش جلد از آن تدوین و روانه بازار شده است و جلد هفتم نیز بزودی از سوی انتشارات بوستان کتاب قم روانه بازار خواهد شد.

مسئول گروه دائره‌‌المعارف قرآن کریم مرکز فرهنگ و معارف قرآن درباره این جلد از دائره‌‌المعارف قرآن کریم گفت: جلد هفتم ، از حرف«ت» و کلمه « تابستان » شروع شده و تا موضوع تفاخر پیش رفته است.

او اضافه کرد: این جلد شامل 70 مقاله است و مدخل‌ها و موضوعاتی مانند «تاریخ» ، «تاریخ‌گذاری قرآن» ، «تاویل»، « تبرک»، «تجارت»، «تجسم اعمال»،«تجوید» ، «تحریف »، «تزکیه»، «تسبیح»،«ترجمه قرآن»، «تساهل و تسامح»، «تعاون»، «تعلیم و تربیت»، «تعقل» و «تفاخر» از مهم‌ترین موضوعات این جلد می‌باشند.
  
 
نقل از جام جم آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد