اخبار قرآنی ( ۲۴ و ۲۵ فروردین کارگاه روش تحقیق در قرآن )

 
۲۴ و ۲۵ فروردین در زنجان برگزار می‌شود: 
 
کارگاه آموزشی روش تحقیق در قرآن   
 
 
 
           
 
 مدیر مسئول کانون تخصصی قرآن و نماز امام علی (ع) زنجان گفت: نخستین کارگاه آموزشی روش تحقیق موضوعی در قرآن کریم در این استان برگزار می‌شود.  

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان،‌ جلیل رضایی اظهار کرد: این نشست 24 و 25 فروردین با حضور دکتر حسین مرادی و دکتر ابوالقاسم اجاقلو در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این نشست را تعمیق آیات قرآنی در بین افراد دانست و افزود: کانون تخصصی قرآن و نماز در نظر دارد تا با برگزاری این نشست‌ها جوانان و نوجوانان را با مفاهیم و آیات ناب قرآنی آشنا سازد و موجب نهادینه کردن این باور در عمق وجودی افراد شود.
مدیر مسئول کانون تخصصی قرآن و نماز استان زنجان به فعالیت‌های کانون تخصصی قرآن و نماز اشاره کرد و افزود: این کانون فعالیت‌های قرآنی کانون‌های مساجد استان را ساماندهی کرده و تمام این برنامه‌ها به صورت متمرکز و منسجم در کانون امام علی (ع) اجرا می‌شود.
وی با اعلام اینکه این کانون از سال 85 فعالیت خود را در زمینه فعالیت‌های قرآنی آغاز کرده است، خاطر نشان ساخت: کانون امام علی (ع) سال گذشته با اخذ مجوز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
رضایی به فعالیت‌های این کانون اشاره کرد و یاد‌آور شد: در کانون تخصصی قرآن و نماز، کلاس‌های عمومی و تخصصی برای علاقمندان قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی افزود: کلاس‌های عمومی ویژه اقشار مختلف مردم بوده و شامل نشست‌ها و جلسات قرآنی، انس با قرآن کریم و آموزش تجوید، صحیح‌خوانی و روخوانی قرآن کریم است.
مدیر مسئول کانون امام علی (ع) زنجان ادامه داد: در بخش تخصصی نیز افراد به صورت کاملا تخصصی با تفسیر قرآن کریم و تدبر در آیات قرآن کریم آشنا می‌شوند.
رضایی تصریح کرد: برگزاری مباحث قرآن کریم و مسابقات کتابخوانی با موضوعات قرآنی را از دیگر فعالیت‌هایی اعلام کرد که در بخش تخصصی آموزش قرآن کریم به افراد ارائه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد