اخبار قرآنی( اولین مسابقه اینترتی قرآن در بهار برگزار می‌شود)

 

برگزار می‌شود: 

 

 اولین مسابقه اینترتی قرآن در بهار   

 

 

       

اولین مسابقه اینترنتی قرآن در بهار با هدف تعقل و تدبر در قرآن کریم و استفاده از مفاهیم این کتاب الهی در زندگی فردی و اجتماعی از سوی پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی احسن الحدیث برگزار می‌شود.   

 این مسابقه در سه بخش مفاهیم، روخوانی و روان خوانی، تجوید و صوت و لحن برگزار خواهد شد و علاقه مندان باید در هر بخش به ‪ ۲۰‬سوال پاسخ دهند.

هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند در یکی از سه بخش مفاهیم، روخوانی و روانخوانی و تجوید صوت و لحن شرکت کند و در پایان به سه نفر برتر در هر رشته جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را از طریق پست به نشانی تهران، میدان امام حسین (ع)، خیابان ‪ ۱۷‬شهریور، خیابان صفای شرقی، پلاک ‪،۴۹۷‬ حسینیه حضرت علی اکبر(ع) و یا حضوری ارسال کنند.

بر اساس فراخوان موسسه قرآنی احسن الحدیث، مهلت شرکت در مسابقه تا ‪۲۱‬ فروردین ماه تعیین شده است و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به پایگاه اینترنتی قرآنی احسن الحدیث به نشانی ‪www.ahsanolhadith‬ ‪ .ir‬ مراجعه کنند.

موسسه قرآنی احسن الحدیث از سال ‪ ۱۳۸۵‬فعالیت خود را با کلاس قرآن استاد سید محسن موسوی بلده آغاز کرده و اکنون با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ متعالی قرآن کریم و اهل بیت (ع)، نشر کتب و جزوات در زمینه علوم قرآنی و متون اسلامی و احادیث معصومین (ع)، برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های قرائت، حفظ، ترجمه، تفسیر، احکام، سایر علوم قرآنی و معارف اهل بیت (ع)، آموزش و تربیت مربیان و استادان و برگزاری مسابقات، مراسم، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها مشغول فعالیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد