اخبار قرآنی ( شبکه قرآن و برنامه های نوروز 88 )

 

 ویژه برنامه های نوروز 88  

 

شبکه قرآن و معارف سیما   

 

         

 

 شبکه قرآن و معارف سیما همزمان با آغاز سال نو، ویژه برنامه هایی را برای پخش در این روزها تدارک دیده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به گزارش واحد اطلاع رسانی سایت اینترنتی شبکه قرآن و معارف سیما،   در میان ابرها عنوان برنامه ای است که با همکاری گروه تلاوت و نغمات دینی در 36 قسمت 10 دقیقه ای در پاییز و زمستان 1387 در قالب ترکیبی ساخته و تولید شده و در ایام نوروز پخش می شود.

این گزارش حاکی است، این برنامه به موضوع طبیعت در آیات و سوره های قرآنی به عنوان نشانه های الهی می پردازد.

همچنین نوع آوری این برنامه تلاوت قرآن در فضای باز طبیعت است که محل ضبط این برنامه در فضای باز است.

بنابراین گزارش، تلاوت قرآن کریم توسط قاریان خاکی، تهرانی، گرجی، سبزعلی، پورزرگری، پویا و جعفرزاده از مهمترین بخش های مختلف این برنامه است.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از: احسان فولادی فر: تهیه کننده، حامد رجبی: کارگردان، مدیرتولید: عادله چراغی، مهدی عباسی: کارشناس، مسلم تهرانی: تصویربردار، صدرالدین رامتین: صدابردار و مهدی شریف شمس آهویی تدوینگر هستند.

همچنین برنامه خادمان وحی، کاری از گروه محافل و مناسبت های شبکه قران و معارف سیما است که در 40 قسمت 35 دقیقهای تهیه و تولید شده که در نوروزاز این شبکه پخش می شود.

در ادامه این گزارش آمده است، این برنامه در قالب مستند گزارش به معرفی دارالقرآن های کشوری پرداخته که موضوع آن فعالیت های قرآنی و پژوهش دارالقرآن های سراسر کشور و معرفی فعالیت های آموزشی، تبلیغی و پژوهشی آنها است و از بخش های مختلف این برنامه مصاحبه با مسئولان دارالقران ها و پژوهشگران این مراکز دینی است.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از: علی شاهسون: تهیه کننده، سیدقاسم صفاری: مدیر تولید، زهره امرازاده، محمد طاهری: گوینده، علی مرادی: تصویربردار، صدابردار و سارا شاهسون: نویسنده هستند.

برنامه صادقانه نیز مجموعه برنامه ای است که از گروه محافل و مناسبت ها که در 26 قسمت 60 دقیقه ای که در قالبی ترکیبی با مضوع گفتگوی صمیمی  با خادمان قرآن و شخصیت های قرآنی  است و گزارش، پلاتوی مجری، وله های انیمیشن، تواشیح وله های دهه فجر و تیتراژ  شروع و پایان از مهمترین بخش های این برنامه است.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از: رضا صبور: تهیه کننده، محمدعلی رهبر: کارگردان، آبتین نیک منشی: مدیر تولید، سیدامیرحسین میربابایی: تدوینگر، حمیدرضا دشتی: گوینده و اجرا، محسن عزیزکندی، سهیل محسنی: تصویربرداران و شعبان نصیری: صدابردار هستند.

گفتنی است، 11 قسمت از مجموعه صادقانه در دهه فجر امسال از شبکه قران و معارف سیما پخش شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد