اخبار قرآنی ( اولین دوره مسابقات قرآن بانوان کشور)

 

اولین دوره مسابقات قرآن  

  بانوان سراسر کشور برگزار می‌شود 

  

  Go to fullsize image   Go to fullsize image  Go to fullsize image

 اولین دوره مسابقات حفظ و ترتیل‌خوانی قرآن کریم بانوان سراسر کشور از سوی دارالقرآن علی‌ابن‌ابیطالب(ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 21 و 22 آذرماه در تهران برگزار می‌شود.  

«حسین سبز‌علی» مسئول دارالقرآن علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، با اعلام این خبر گفت: اولین دوره مسابقات حفظ و ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه بانوان سراسر کشور پنج‌شنبه و جمعه، 21 و 22 آذرماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

این قاری و داور بین‌المللی قرآن ادامه داد: اولین دوره این مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ 10 و 20 جزء قرآن و رشته ترتیل‌خوانی برگزار خواهد شد.

سبزعلی تصریح کرد: هر استان چهار نفر از بانوانی که به عنوان نفرات برتر مسابقات استانی در سال 1386 بوده‌اند، به منظور شرکت در این مسابقات اعزام می‌کنند.

وی در ادامه اسامی داوران این دوره از مسابقات را چنین اعلام کرد: استادان «شهریار پرهیزگار، محمد عباسی، مهدی قره‌شیخ‌لو، عباس امام‌جمعه، محمدحسین سعیدیان، محسن موسوی‌بلده، حسینعلی شریف، ثابتی و اصل‌محمدی » داوری این دوره از مسابقات را به عهده دارند.

مسئول دارالقرآن علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در پایان یادآور ‌شد: این دوره از مسابقات در تهران، میدان بهارستان، خیابان مجاهدین اسلام، حسینه فاطمیون، دارالقرآن علی‌ابن‌ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد