اخبار قرآنی ( فراخوان برای تاسیس شعبه‌های زبان آموزی)

 

 فراخوان موسسه قرآن بشارت  

 

برای تاسیس شعبه‌های زبان آموزی در کشور  

     

 

موسسه زبان آموزی قرآن بشارت با اعلام فراخوانی از تمامی علاقه مندان به تاسیس شعبه‌های زبان آموزی در سراسر کشور دعوت به همکاری کرد.  

مسئول روابط عمومی موسسه زبان آموزی قرآن بشارت گفت: کسانی که مکانی برای دایر کردن کلاس‌های قرآنی دارند می‌توانند با ارایه درخواست به این موسسه، مجوز فعالیت دریافت کنند.

فاطمه یگانه، با اشاره اینکه اکنون ‪۲۰۰‬شعبه قرآن آموزی در سراسر کشور فعالیت دارند، اظهار داشت: متاسفانه هنوز در بسیاری از شهرستان‌ها و مناطق موسسه زبان آموزی قرآن بشارت شعبه ندارد.

وی تصریح کرد: از آنجا که این موسسه قصد دارد شعبه‌های خود را در سراسر کشور به طور یکنواخت گسترش دهد، لذا از علاقه مندان به فعالیت‌های قرآنی دعوت می‌شود تا در این طرح مشارکت داشته باشند.

یگانه ادامه داد: متقاضیان شهرستانی پس از دریافت مجوز می‌توانند به مدت دو ترم در دوره‌های غیرحضوری آموزش مربی قرآن این موسسه شرکت کرده و با اخذ مدرک مربیگری، به برگزاری کلاس‌های قرآنی در شهرستان سکونت خود اقدام کنند. مسئول روابط عمومی موسسه زبان آموزی قرآن بشارت خاطرنشان کرد: علاوه براین، برای شعبه‌های تازه تاسیس جزوه، کتاب و سایر خدمات داده می‌شود و کسانی که در کلاس‌های قرآنی این شعبه‌ها شرکت کنند مدرک معتبر موسسه که مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، دریافت می‌کنند.

یگانه یادآورشد: علاقه مندان به فعالیت‌های قرآنی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن‌های ‪ ۷۷۵۸۲۰۲۷‬و ‪ ۷۷۵۶۸۲۱۵‬تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد