اخبارقرآنی( نامه کریم منصوری به مقام معظم رهبری )

 

نگارش نامه کریم منصوری 

 

 به مقام معظم رهبری 

 

 در پی هتاکی به قرآن  

 

 

«کریم منصوری» قاری بین‌المللی قرآن کریم در پی حرکت انجام گرفته قبل از تلاوت وی در مراسم سازمان گردشگری نامه‌ای به مقام معظم رهبری نگاشته است.  

 «کریم منصوری» قاری بین‌المللی قرآن کریم در پی حرکت انجام گرفته در قبل از تلاوت وی در مراسم سازمان گردشگری نامه‌ای را به شرح زیر به مقام معظم رهبری نگاشته است که یک نسخه از آن نیز در اختیار خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) قرار داده شد.

«وقل ربی اعوذ بک من همزات الشیاطین و اعوذ بک رب ان یحضرون»

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای حفظه الله

سلام علیکم، به استحضار می‌رساند اینجانب کریم منصوری که حضرتعالی سال‌هاست بنده را می‌شناسید، بنده خدمتگزار انقلاب اسلامی هستم که به حول و قوه الهی و تحت زعامت حضرتعالی افتخار حفظ کل قرآن و قرائت آن‌را دارم.

حضرتعالی مستحضر هستید که معمولاً اینجانب در تمام مراسم قرآن مجید را از حفظ تلاوت می‌کنم در مراسم کنفرانس اخیر گردشگری بنده قبل از شروع مراسم تأکید کردم که برای اطمینان از آیات مدنظر قرآنی بیاورید تا آیات مورد نظر را مرور کنم، اما افراد آن‌جا گفتند خود قرآن را در صحن می‌آوریم ولی طرز آوردن آن‌را برای اینجانب شرح ندادند من هم فکر کردم که طبق مراسمات گذشته یک فرد آبرومندی(پدر شهید، فرزند شهید و ...) این کار را خواهد کرد، آقای رشیدی مجری تلویزیون هم شاهد هستند ولی وقتی دیدم این اقدام به طرز بی‌شرمانه‌ای انجام شد تمام بدنم می‌لرزید و به‌یاد مظلومیت قرآن افتادم، از طرفی مجبور بودم برای حفظ عزت و صولت نظام جمهوری اسلامی این کنفرانس به‌هم نخورد و از سوئی دیگر خود را در قبال حقی که قرآن مجید بر گردن من دارد مستأصل می‌دیدم، لذا قرائت خود را خلاصه کرده و با شرمندگی از محضر خداوند کریم، حضرتعالی، علمای اسلام و مردم خداجوی، شکایت خود را به پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم در روز قیامت مطرح خواهم کرد و از حضرتعالی و علمای بزرگ اسلام و مردم قرآن‌دوست پوزش می‌طلبم.

سعادت و توفیق و سربلندی حضرتعالی و قرآن کریم را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

کریم منصوری 25 آبان‌ماه سال 1387

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد