اخبار قرآنی ( فراخوان طراحی آرم رادیو قرآن )

 

پایان دی؛  

 آخرین مهلت شرکت در فراخوان  

 طراحی آرم رادیو قرآن 

 

 

 

 Poster16-big.jpg       manar.jpg     Poster16-big.jpg

رادیو قرآن در فراخوانی از هنرمندان دعوت کرد که طرح‌های پیشنهادی خود برای آرم رادیو قرآن را تا پایان دی ماه به روابط عمومی این رادیو ارسال کنند.   

 به نقل از رادیو قرآن، این رادیو در نظر دارد با همت هنرمندان نشانی (آرم) جدید این شبکه را طراحی کند.

این آرم لازم است دارای ویژگی‌هایی چون: معرف رادیو قرآن، سادگی، زیبایی، گویایی، انسجام، صلابت و قوّت، به‌خاطر‌ماندنی، دارای اجرای صحیح و دقیق، قابل اجرا در اندازه‌های مختلف و تبدیل به نماد و تندیس، قابلیت تهیه به صورت تک‌رنگ و دورنگ و چهاررنگ، تناسب در رنگ‌ها و مضامین آن، نداشتن تشابه با نشان‌های دیگر، در صورت نیاز به استفاده از حروف، ترجیحاً شامل تمام یا برخی از حروف نام شریف قرآن و حتی‌الامکان طراحی‌شده با نرم‌افزارهای گرافیکی باشد.

یادآوری می‌شود در فراخوان رادیو قرآن برای طراحی این آرم اشاره شده است که پس از بررسی طرح‌های ارسالی، به صاحب اثر برگزیده سه سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های خود را (در تعداد طرح‌های ارسالی محدودیتی وجود ندارد) همراه با مشخصات شناسنامه‌ای و سوابق علمی و تجربی و نشانی و شماره تلفن خود به روابط عمومی رادیو قرآن یا سایت رادیو قرآن (از طریق پست الکترونیکی Radioquran@irib.ir) ارسال کنند.

مهلت ارسال طرح‌ها پایان دی ماه 1387است.

نشانی روابط عمومی رادیو قرآن: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان بلال حبشی، سازمان صدا و سیما، ساختمان شهدای رادیو، طبقه چهارم، اتاق شماره 52 و نشانی پست الکترونیکی: Radioquran@irib.ir است.

با مراجعه به نشانی www.radio.ir می‌توانید از آرم دیگر شبکه‌ها مطلع شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد