اخبار قرآنی ( آغاز سی و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم )

 

در سطح کشور برگزار می‌شود:   

 

سی و یکمین دوره مسابقات استانی  

 

 

 قرآن کریم  

 

 

13820716_jomhori_islami_13_quran_11_1.jpg     n00024522-b.jpg     13840617_jomhori_islami_03_akhbar_19_1.jpg 

 
 
سی و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شش رشته قرائت، حفظ کل، ‪۲۰‬ جزء، ‪ ۱۰‬جزء، مفاهیم و ترتیل از هشت تا ‪ ۲۰‬آبان ماه در سطح شهرها و شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود.   

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، معاون فرهنگی این سازمان با بیان این مطلب افزود: این مسابقات در مرحله شهرستانی همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در سراسر کشور آغاز و نفرات برگزیده شهرستانی در مسابقات استانی که از ‪ ۱۰‬تا ‪ ۲۴‬آذرماه برگزار خواهد شد حضور خواهند یافت.

حجت‌الاسلام حسین احمدیان در مورد مرحله منطقه‌ای این مسابقات افزود: در این مرحله نفرات برگزیده استان‌های هم جوار بهمن ماه به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و نوآوری‌های مسابقات امسال گفت: ورود رشته مفاهیم به مسابقات، انتشار کتاب بشیر به عنوان منبع آزمون ورودی برای علاقه مندان و تثبیت زمان برگزاری مسابقات در مراحل سه گانه شهرستانی، استانی و منطقه‌ای از جمله این ویژگی هاست.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف تصریح کرد: نفرات اول مسابقات سی امین دوره شهرستانی، نفرات اول مسابقات استانی آموزش و پرورش، ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، دانشگاه‌های دولتی و آزاد، بنیاد شهید و سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه گواهی معتبر از شرکت در مسابقات مرحله شهرستانی معاف و می توانند در مرحله استانی شرکت کنند.  

بر اساس این گزارش، کلیه علاقه مندان به شرکت در سی و یکمین دوره مسابقات قرآن می‌توانند برای ثبت نام به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور مراجعه کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد