اخبار قرآنی (فیلمی از هالیوود درباره حضرت محمد (ص) )

 
فیلمی از هالیوود درباره حضرت محمد (ص)   
 
 
   
یک کمپانی هالیوودی در نظر دارد بزودی براساس فیلم «رسالت» ساخته «مصطفی عقاد»، زندگی حضرت محمد را در قالب فیلمی جدید تحت عنوان «پیام‌آور صلح» به تصویر بکشد.
 به نقل از خبرگزاری رویترز، فیلم درام «پیام‌آور صلح» که بزودی وارد مرحله تولید می‌شود، دومین فیلم انگلیسی زبانی است که تاکنون از زندگی حضرت محمد (ص) ساخته شده است.

به گزارش رویترز، «پیام‌آور صلح» در واقع بازسازی فیلم‌ هالیوودی «رسالت» ساخته «مصطفی عقاد» با بازی «آنتونی کوئین» در سال 1977 میلادی خواهد بود.

«اسکار زوقبی»، تهیه‌کننده این فیلم گفت: ما احترام بسیار زیادی برای فیلم «عقاد» قائلیم ولی تکنولوژی در عرصه سینما و فیلمسازی از دهه 70 تاکنون پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای کرده است و ما در این پروژه جدید با حفظ پیام اصلی فیلم «رسالت»، تکنیک‌های جدید و پیشرفته سینما را به کار می‌گیریم.

به عقیده «رامسی توماس»، فیلمنامه نویس پروژه «پیام‌آور صلح»، در قرن 21، به تصویر کشیدن چگونگی تولد اسلام، برای مخاطبان یک نیاز ضروری و غیر قابل انکار است.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره بازیگران، سایر دست‌اندرکاران، تغییرات احتمالی در ساخته عقاد در دست نیست و معلوم نیست که ارائه دهندگان این پیشنهاد از نظر محتوایی تا چه حد به پیام فیلم رسالت و آموزه‌های اصیل اسلامی وفادار باشند.

تهیه‌کنندگان این فیلم نیز در ایمیلی به خبرگزاری رویترز اعلام کردند که جزئیات بیشتر این پروژه بزودی اعلام خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد