اخبار قرآنی ( دارالقرآن کریم اروپا افتتاح‌می‌شود )

 

به همت گروه تواشیح«کوثر» یزد 

دارالقرآن کریم اروپا افتتاح‌می‌شود 

Quran1.jpg  13861009_jomhori_islami_13_quran_5_1.jpg  1521975_mouseover.jpg

 مدیر امور بین‌الملل گروه تواشیح «کوثر» یزد از افتتاح دارالقرآن کریم اروپا با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در خارج از کشور خبرداد.

«مجتبی ملک افضلی» مدیر امور بین‌الملل گروه تواشیح«کوثر» یزد) ضمن اعلام این خبر گفت: افتتاح دارالقرآن کریم اروپا با همکاری جامعه مسلمانان این قاره، تولید برنامه‌های فرهنگی جدید به زبان‌های مختلف برای ملیت‌های متفاوت، تربیت گروه‌های تواشیح و قاریان قرآن و اشاعه فرهنگ قرآنی از برنامه‌های آتی گروه تواشیح «کوثر» هستند.

وی در ادامه به اجرای برنامه‌های این گروه در کشورهای عربستان، فرانسه، بلژیک و آلمان در ماه رمضان امسال اشاره کرد و گفت: ما قصد داریم برنامه‌هایی را نیز در کشورهای آفریقایی، اروپای غربی و اروپای شرقی اجرا‌کنیم.

ملک افضلی یادآورشد: گروه «کوثر» سال گذشته به مدت یک هفته در مساجد و مراکز اسلامی کشورهای بلژیک و فرانسه به اجرای برنامه پرداخت و امسال نیز به مدت سه هفته در شهرهای پاریس، لیون، تاورنیه، ونی سیو در فرانسه، بروکسل و شارل روا در بلژیک و هامبورگ، هانوفر، بوخوم، کلن، برمن، کاسل و مندن در آلمان برنامه داشت.

وی همچنین اشاعه آموزه‌های اسلام و قرآن و فرهنگ برخاسته از متون اسلامی و شیعی در اروپا را از جمله اهداف گروه تواشیح کوثر از سفر به کشورهای خارجی برشمرد.

 برنامه‌های آتی گروه تواشیح «کوثر یزد»
تولید برنامه‌های فرهنگی جدید به زبان‌های مختلف برای ملیت‌های متفاوت، تربیت گروه‌های تواشیح و قاریان قرآن و اشاعه فرهنگ قرآنی

وی در پایان تأکید کرد: گروه تواشیح«کوثر» با اجرای برنامه در مساجد اهل تسنن و شیعه قصد دارد با هجمه تبلیغات رسانه‌های غربی علیه اسلام، تشیع و ایران مقابله کند؛ ما با اجرای برنامه در مکان‌های مختلف بسیاری از توطئه‌های غربی‌ها را خنثی می‌کنیم.

یادآوری‌می‌شود گروه تواشیح کوثر در سال 1369 در شهرستان یزد و زیر نظر گروه «طلایه‌داران آوای وحی» فعالیت‌ خود را آغازکرد؛ «مجتبی ملک افضلی» مدیر امور بین‌الملل، «علی گندمی»، مدیر گروه، «حسن دانش» مدیر فنی، «محسن گلستانی‌فر» مدیر داخلی و «مجید میر جلیلی»، «سید کاظم میر جلیلی»، «سعید غفاریان»، «محمدرضا خوش قلب» و «علیرضا طراز» از اعضای گروه تواشیح «کوثر» هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد