اخبار قرآنی(توزیع ۱۵ هزار نرم‌افزار قرآنی در مساجد کشور)

 

۱۵ هزار نرم‌افزار قرآنی 

 در مساجد کشور توزیع می‌شود 

     

 ۱۵۰۰۰ نرم‌افزار قرآنی از ششم تا پایان مهرماه در مساجد سراسر کشور توزیع می‌شود.  

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علیرضا شاه‌فضل» معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانو‌ن‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور،  با بیان این مطلب اظهار کرد: ۱۵ هزار نرم‌افزار قرآنی که حاوی قرائت «جواد پناهی» قاری بین‌المللی قرآن کریم به شیوه ترتیل است در مساجد سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی در ادامه افزود: بهره‌گیری از این نرم‌افزارها در جلسات قرآنی بعد از نمازهای یومیه در مساجد است و ائمه جماعت به تفسیر یک یا دو آیه از آیات قرائت شده، می‌پردازند.

شاه‌فضل یادآور شد: این نرم‌افزارها از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم بین اقشار مختلف جامعه تهیه شده است.

وی گفت: همچنین ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به مشارکت در اجرای طرح ۱۴۴۲به طراحی و برگزاری ۱۵۰۰ کلاس‌ اقدام کرده که ۵۰ هزار نفر در سطح کشور از این کلاس‌های قرآنی استقبال کردند.

شاه‌فضل اظهار کرد: همچنین ۸۰ هزار جلد تفسیر سوره مبارکه یوسف(ع) تالیف حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» تهیه و در حین برگزاری این کلاس‌های آموزشی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بودجه برگزاری کلاس‌های طرح ۱۴۴۲ توسط ستاد عالی کانو‌ن‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و برخی از دبیرخانه‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان‌ها تامین شد.‌

ائمه‌ جماعت مساجد می‌توانند جهت تهیه این نرم‌افزار قرآنی و دریافت بسته تفسیر همراه به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خود مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد