اخبار قرآنی ( انتقاد آیت الله صافی از رواج قرآن به خط عثمان طه)

 
انتقاد آیت الله صافی از  
 
 
  رواج قرآن به خط عثمان طه 
  
 
وی بر حفظ و زنده نگه داشتن فرهنگ وقف در کشور تاکید کرد و افزود: اگر موقوفات در کشور احیا شود بسیاری از مشکلات مردم رفع خواهد شد. 

آیت الله صافی گلپایگانی با انتقاد از رواج قرآن به خط عثمان طه در کشور گفت: اوقاف و دیگر نهادها باید با استفاده از کارشناسان مجرب، قرآن را با خط ایرانی در حد گسترده‌ای چاپ و در تمام دنیا توزیع کنند.

آیت الله صافی گلپایگانی، در دیدار مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه قم بر ترویج فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: باید اوقاف مطابق با نیات واقف، موقوفات را صرف کند تا موجب دلسردی مردم نشود.

وی به جایگاه وقف در کشور اشاره کرد و گفت: وقف صدقه جاریه و مبلغ بسیاری از مفاهیم اسلامی است.

وی بر حفظ و زنده نگه داشتن فرهنگ وقف در کشور تاکید کرد و افزود: اگر موقوفات در کشور احیا شود بسیاری از مشکلات مردم رفع خواهد شد.

وی همچنین وجود امامزادگان متعدد در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: باید از ظرفیت و پتانسیل امامزادگان، جهت ترویج معارف دینی و اهل بیت(ع) استفاده کرد.

استاد حوزه علمیه قم، با بیان این‌که وجود امامزاده در هر شهری نشان دهنده سابقه ولایی مردم آن شهر است گفت: امامزادگان وسیله‌ای برای احیای فرهنگ تشیع و اهل بیت(ع) هستند و باید برنامه‌های تعلیم و تربیت اسلامی در بقاع متبرکه اجرا شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد