اخبار قرآنی( ۲ خبر جالب از نمایشگاه قرآن)


تست گزارشگری در رادیو قرآن



رادیو قرآن به بهانه بر پایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به منظور تأمین گزارشگر ماهر و متخصص در کنار استودیو پخش زنده رادیو قرآن اقدام به بر پایی تست گزارشگری نموده است.




علاقه مندان به شرکت در این تست می بایست ضمن دارا بودن بیانی خوب همچنین درباره قرآن و علوم قرآنی اطلاعات کافی داشته باشند. ثبت نام و تست گزارشگری بصورت همزمان بوده و هر روز از ساعت 16تا18 در محل برپایی نمایشگاه،غرفه رادیو قرآن خواهد بود.همچنین به اطلاع بازدید کنندگان از نمایشگاه می رساند در کنار غرفه تست گزارشگری روابط عمومی رادیو قرآن ضمن معرفی برنامه های رادیو قرآن و نمایش برخی از فعالیتهای رادیو قرآن(از جمله آیه های زندگی) به سؤالات و انتقادات مراجعه کنندگان درباره رادیو قرآن پاسخ می دهد. این برنامه تا پایان نمایشگاه قرآن ادامه دارد.



شهر قرآن


در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم


رادیو قرآن همزمان با بر پایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی هر شب بعد از افطار و از ساعت 20:30 لغایت21:00 برنامه زنده و مستقیم« شهر قرآن» را از محل بر پایی نمایشگاه قرآن تقدیم شنوندگان قرآن دوست می کند.


این برنامه در بخشهای متنوعی از جمله گزارش گفتگو با میهمانان قرآنی و هنرمند و اخبار مربوط به نمایشگاه قرآن تدارک دیده شده است. برنامه شهر قرآن را که با استقبال حضوری بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن مواجه شده است را سعید جیریایی به گویندگی و اجرای محمد مطلب تهیه می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد