اخبار قرآنی ( کتاب گلستان سوره ها در نمایشگاه قرآن)

  

 

 

 

 

 
گلستان سوره ها در  
 
 
نمایشگاه قرآن کریم  
 
 
  6krrwqd.jpg
0.jpg
 
کتاب دوجلدی "گلستان سوره ها " به همت "محمد حسین جعفری" درشانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شد.
 

"محمد حسین جعفری" مولف کتاب برگزیده حوزه علمیه قم، گفت: این کتاب برای آشنایی همگان با سوره های قرآن تالیف شده و نخستین گام برای کسانی است که قرآن را کتاب اندیشه و عمل می دانند و از پرتو انوار آن در زندگی بهره مند می شوند.
وی افزود:در این کتاب 114 سوره قرآن کریم به صورت ساده، جذاب و روان تنظیم و نیز به زبان آذری و فارسی ترجمه شده و ترجمه انگلیسی و آلمانی آن هم در دست اقدام است.
جعفری در خصوص فعالیت های خود درزمینه قرآن کریم اظهار داشت:با توجه به نیاز نسل جوان برای شناخت قرآن اقدام به پژوهش و تالیف علوم قرآنی و انتقال معارف قرآن به زبانی ساده برای نسل جدید نیاز بود.
وی با تاکید برآموزش قرآن برای کودکان گفت:فرزندانمان را باید از کودکی با قرآن و معارف مانوس کرده و سعی کنیم علاوه بر خواندن قرآن آنها را با تفسیر و شناخت معانی آشنا سازیم.
کتاب های "باعلی همراه باغ بهشت" شامل 140 جمله گهربار از غررالحکم به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی، کتاب "رهنمودهای امام علی(ع)" شامل 900 گوهر درخشان از غررالحکم از کتاب های این پژوهشگر قرآنی است که درشانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم معرفی و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد