اخبار قرآنی(سفر دوچرخه سوار ایرانی، برای ترویج قرآن)


با هدف ترویج فرهنگ قرآن


دوچرخه سوار ایرانی، به دور ایران سفر می‌کند

 

 

                  


امیر خدافرد دوچرخه سوار ایرانی، برای ترویج فرهنگ قرآن و نماز، دور دوم سفر خود را به سراسر ایران آغاز کرد.

  به نقل از روابط عمومی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، امیر خدافرد، گفت: از ‪ ۱۴‬تیر ماه سال جاری مصادف با اول ماه رجب، سفر خود را به استان قم آغاز کردم و در این سفر قصد دارم ‪ ۱۲۴‬هزار برگ از دستورات قرآنی و احادیث را با طی مسافتی حدود ‪ ۱۴‬هزار کیلومتر، در سراسر کشور توزیع کنم.

وی در مورد مضامین انتخابی از قرآن کریم، افزود: دارالقرآن تهران، چهار آیه قرآن و حدیث مربوط به آن را در اختیار من قرار داد و من شعار خود را با عنوان راه صحیح زندگی را در قرآن بجوییم و همه با هم به ریسمان الهی بپیوندیم در این اوراق نوشته ام و در طول سفر در مساجد و تکایا به مردم هدیه می‌کنم.

به گفته وی، عناوین انتخابی آیات و احادیث را در چهار محور اقامه نماز، احترام به پدر و مادر، عدم مخالفت با فرمان خدا و همراهی با صدیقین و یاد خدا در همه اوقات می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد