اخبار قرآنی (8 شهریور افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن)

 8 شهریور افتتاح می‌شود:

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

   

 

 شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، هشتم شهریورماه سال جاری  در محل مصلای تهران افتتاح می‌شود و برپایی آن 28 روز ادامه خواهد شد.

«علیرضا معاف» قائم مقام شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با بیان این خبر اظهار کرد: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم روز جمعه هشتم شهریورماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، افزود: یک کار هنری با موضوع نمایش قصه‌های قرآنی هر شب در خارج از محل نمایشگاه برگزار خواهد شد و طی این برنامه که ترکیبی از تئاتر و سینما است، داستان‌های قرآنی را به تصویر کشیده می‌شود.

قائم مقام شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به وجود پایگاه اطلاع‌رسانی این نمایش‌ها در محل نمایشگاه قرآن، تصریح کرد: هر شب دو هزار نفر به مدت دو ساعت مخاطب این طرح قرار می‌گیرند.

 قائم مقام شانزدهمین نمایشگاه قرآن:

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن چند روز زودتر از آغاز ماه مبارک رمضان، دلیلی برای حضور مردم از استان‌های دیگر در نمایشگاه و مقدمه‌ای برای برگزاری بخشی از نمایشگاه در خارج از ماه مبارک رمضان است

معاف در ادامه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم چند روز زودتر از آغاز ماه مبارک رمضان را دلیلی برای حضور مردم از استان‌های دیگر در نمایشگاه و مقدمه‌ای برای برگزاری بخشی از نمایشگاه در خارج از ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

قائم مقام شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در ادامه عنوان کرد: پایگاه اینترنتی نمایشگاه نیز به زودی به چهار زبان فرانسه، عربی، انگلیسی و فارسی افتتاح می‌شود و پخش زنده تصاویر نمایشگاه نیز بر روی آن قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به حضور ناشران الکترونیک بین‌المللی برای اولین بار در نمایشگاه قرآن امسال، اظهار کرد: نرم‌افزار‌های قرآنی کشورهای عربی و اسلامی نیز در نمایشگاه امسال عرضه خواهد شد و علاوه بر آن در بخش رسانه‌های دیجیتال کارنامه نشر الکترونیک کشور در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت.

معاف در پاسخ به این پرسش که چند غرفه در نمایشگاه امسال به کشورهای دیگر اختصاص دارد، تصریح کرد: در بخش بین‌الملل حضور هنرمندان و پژوهشگران خارجی از سال‌های گذشته گسترده‌تر است و تا کنون برای 60 کشور اسلامی دعوت‌نامه ارسال شده است و بسیاری نیز برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه قرآن اعلام آمادگی کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد