اخبار قرآنی( حضور دانشگاه مذاهب اسلامی در نمایشگاه قرآن)

حضور دانشگاه مذاهب اسلامی

در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

                        

 سرپرست اداره‌کل امور دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی، از حضور فعال این دانشگاه در بخش دانشگاهی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

«محمدرضا معینی» سرپرست اداره‌کل امور دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی، گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که شهریورماه امسال در تهران برگزار خواهد شد، حضوری فعال و قرآنی خواهد داشت.

وی افزود: معرفی دانشگاه مذاهب اسلامی به بازدیدکنند‌گان نمایشگاه قرآن، ارائه دستاوردهای قرآنی و فرهنگی دانشگاه و طرح‌ها و برنامه‌هایی که در قالب مسابقات و غیره اجرا می‌شود، به عنوان سه محور اصلی‌ جهت حضور دانشگاه مذاهب اسلامی در نمایشگاه قرآن امسال پیش‌بینی شده است.

 سرپرست اداره‌کل امور دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی:

«نشست‌های تخصصی»، «بخش مسابقات قرآنی»، «برنامه‌های مجازی» و «میزگردهای تخصصی درون غرفه‌ای» از جمله برنامه‌هایی است که در نظر داریم در غرفه دانشگاه مذاهب اسلامی در بخش دانشگاهی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اجرا درآوریم

معینی درباره طرح‌های اجرایی مورد نظر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن، تصریح کرد: «نشست‌های تخصصی»، «بخش مسابقات قرآنی»، «برنامه‌های مجازی» و «میزگردهای تخصصی درون غرفه‌ای» از جمله برنامه‌هایی است که در نظر داریم در غرفه دانشگاه مذاهب اسلامی در بخش دانشگاهی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اجرا درآوریم.

وی ادامه داد: غالب کارهایی که دانشگاه مذاهب اسلامی در نمایشگاه امسال به اجرا در خواهد آورد، در مجموعه‌ای به نام «خادمان قرآن دانشگاه مذاهب» گنجانده شده که مسابقات و خدمات قرآنی مفیدی را به بازدیدکنندگان نمایشگاه در سطوح تخصصی و عمومی عرضه خواهد کرد.

سرپرست اداره‌کل امور دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی در پایان گفت: دانشگاه مذاهب، دانشگاهی با رویکرد و هدف تقریب بین مذاهب اسلامی است و سعی خواهیم کرد در نمایشگاه قرآن برنامه‌های قرآنی را با همین هدف به اجرا درآوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد