اخبار قرآنی(مجله قرآنی «روشنان» منتشر شد)

منتشر شد :

مجله قرآنی «روشنان»

       

 تازه‌ترین شماره نشریه قرآنی «روشنان»، مجله قرآنی خانواده‌های ایرانی ویژه تیر منتشر شد.

 فهرست برخی مطالب این شماره به شرح زیر است:

اخبار قرآنی، زیر گنبد کبود، قرآن در گفت‌وگو با پروفسور باهر، «کت استیونس دیروز»، «یوسف اسلام» امروز، هزار و یک حکایت قرآنی (قرائت قرآن توسط مرغان)، قرآن درگذر تاریخ، زندگینامه آیت‌الله سید محمدتقی حکیم، توصیه‌هایی در تداوم زندگی زناشویی، تحلیل وضعیت قرآنی کشور در حوزه تبلیغ و ترویج، دانشمندان خارجی قرآن را خوانده‌اند، داستان ادریس و اخبار قرآن به زبان انگلیسی.

«محمدرضا پورمعین» سردبیر این نشریه، در گزارشی که با عنوان «تحلیل وضعیت قرآنی کشور در حوزه تبلیغ و ترویج» منتشر شده است وضعیت قرآنی کشور در 30 حوزه را مورد بررسی قرار داده، که بخش‌هایی از آن به وضعیت قرآن در روزنامه‌ها، مجلات، رسانه و سایت‌های خبری می‌پردازد.

او می‌نویسد: «رسانه‌ها: اخبار تخصصی رادیو، سیمای قرآن، خبرگزاری ایکنا، خبرنگاران متخصص در روزنامه‌های مختلف، مجلات و نشریات از جمله فعالیت‌های این حوزه است که حقیقتاً موفق بوده و زحمات فراوانی می کشند.

سایت‌ها: خوشبختانه وضعیت سایت‌های قرآنی در داخل کشور مناسب بوده و اکثر مراکز علمی دانشگاهی، سایت‌های اطلاع‌رسانی مناسب و مورد نیاز مخاطبان افراد را، تهیه و در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند...»

نشریه روشنان به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی « فریده چیت‌ساز» و سردبیری «محمدرضا پورمعین» با قیمت 700 تومان در بازار نشریات کشور عرضه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد