اخبار قرآنی (اولین سریال تلویزیونی دفاع از رسول اکرم (ص))

ساخته می‌شود:

اولین سریال تلویزیونی دفاع از

رسول اکرم (ص)

mohammad.jpg        Hara.jpg       muhammad1.jpg

  پس از ماه‌ها هجمه رسانه ای غرب بر ضد اسلام و رسول گرامی اسلام(ص) وتوهینهای پیاپی به مقدسات اسلامی از جمله ساخت فیلم "فتنه" و در نهایت ساخت "قسمت دوم این فیلم"، سناریوی ساخت یک فیلم اسلامی عربی برای دفاع از ساحت مقدس رسول گرامی اسلام(ص) مراحل پایانی خود را سپری می کند.

«سمیر الجمیل» نویسنده مصری،نگارش سناریوی ساخت سریال تلویزیونی جدید به نام "محمد"، که اولین فیلم در رویارویی با توهین‌های غرب بر ضد اسلام _ در جهان عرب ـ محسوب می‌شود را درآینده ای نزدیک به پایان می رساند.

وی در این فیلم تلاش می کند تا با پاسخگویی به شبهات مطرح شده سازندگان غربی فیلمهای موهن درباره گسترش اسلام به زور شمشیرو نشان دادن اسلام به عنوان دین خشونت،به دفاع از مقدسات اسلامی بپردازد.

الجمیل در مصاحبه با روزنامه قطری الرایة اظهار داشت: داستان این سریال برداشتی آزاد از نوشته‌های «کارین آرمسترانگ» نویسنده انگلیسی است که درباره شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) کتابی را به رشته تحریر درآورده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های آرمسترانگ برای پاسخگویی به هجمه رسانه ای غرب بر ضد اسلام، افزود: هدف این نویسنده انگلیسی نزدیک ساختن پیروان ادیان آسمانی به یکدیگر و مبارزه با پدیده اسلام فوبیا در غرب است که من به همین دلیل با بهره گیری از کتاب وی فیلمانامه این سریال را به نگارش درآوردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد