اخبار قرآنی (تبلیغ مسیحیت با تحریف قرآن در کویت محکوم‌شد)

تبلیغ مسیحیت با

تحریف قرآن در کویت محکوم‌شد

quranflash.jpg       n00011659-b.jpg        2-s-v.jpg

فعالان اسلامی کویت با صدور بیانیه‌ای تبلیغ مسیحیت با تحریف قرآن در مساجد این کشور را محکوم‌کردند.

به نقل از روزنامه «الوطن» کویت، «ولید الطراد» از فعالان اسلامی کویت ضمن محکوم‌کردن این اقدام اظهار‌کرد: این حرکت تبشیری مسلمانان را به کفرورزیدن به خدا دعوت‌می‌کند و با استناد نادرست از این گفته مسیح(ع) در انجیل «لا یستطیع احد ان یأتی الى الله الا عن طریقی» لازمه هدایت به راه راست را ایمان‌آوردن به عیسی بن مریم(ع) می‌داند.

وی با اشاره به نقش مهم وزارت اوقاف کویت در مبارزه با چنین اقداماتی تأکید‌کرد: مسئولان این وزارت‌خانه باید با اهتمام ویژه با عاملان این اقدامات مبارزه‌ و برای گسترش زندگی مسالمت‌آمیز میان گروه‌های دینی در این کشور تلاش‌کنند.

یادآوری‌می‌شود گروهی ناشناس با تحریف قرآن کریم و صدور اعلامیه‌ای که در آن از آیات قرآن تفسیر به رأی شده‌است، با برنامه‌ریزی قبلی به تبلیغ مسیحیت در مساجد کویت اقدام‌کردند.

همچنین این گروه علاوه بر صدور اعلامیه نسخه‌هایی از انجیل را داخل ماشین‌های نمازگزاران در مساجد مختلف کویت توزیع‌کردند.

نویسنده این اعلامیه تبشیری، مغرضانه با تحریف آیه 6 سوره حمد «اهدنا الصراط المستقیم» مدعی شده‌است: طبیعت انسان همواره خواستار هدایت‌شدن بوده و صراط مستقیم هدف نهایی بشر است.

در این اعلامیه حضرت مسیح(ع)، خدا خوانده‌ شده‌ و در توجیه این ادعا آمده‌است، صراط مستقیم همان مسیح(ع) است؛ چراکه روح خداوند در مسیح(ع) دمیده شده‌است!

همچنین نویسنده اعلامیه مذکور در توجیه ادعای خود به گفتار حضرت مسیح(ع) مبنی بر «انا هو الطریق» استنادکرده‌ و حضرت مسیح(ع) حقیقت گمشده تمام انسان‌ها خوانده شده‌‌است!

بر اساس این گزارش، این حرکت تبشیری مغرضانه در کویت تازگی نداشته و گروه‌هایی ناشناس تاکنون چندین بار چنین اقداماتی را انجام داده‌اند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد