اخبارقرآنی ( اجرای طرح قرآنی «آسمانی‌ها» )

 

اجرای طرح قرآنی «آسمانی‌ها»

در 60 کانون فرهنگی مساجد شهر تهران

 

 

 طرح قرآنی «آسمانی‌ها» هم‌زمان با فصل تابستان با حضور سه ‌هزار و 500 نفر در 60 کانون فرهنگی‌ ــ ‌هنری مساجد شهر تهران اجرا می‌شود.

«حامد پازوکی» مسئول مراکز قرآن کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت‌کنندگان این طرح در رشته‌های قصه‌‌ها و داستان‌های قرآنی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن ‌کریم و رشته‌های هنری نظیر گرافیک، نقاشی، خطاطی و معرق با مفاهیم قرآنی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی در ادامه افزود: این کلاس‌های قرآنی تمام روزهای هفته متناسب با برنامه‌ کانون‌های فرهنگی ــ هنری ویژه دختران و پسران در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و پیش‌دانشگاهی در حال برگزاری است.

این کلاس‌های قرآنی تمام روزهای هفته متناسب با برنامه‌ کانون‌های فرهنگی ــ هنری ویژه دختران و پسران در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و پیش‌دانشگاهی در حال برگزاری است

پازوکی یادآور شد: اداره این دوره‌های آموزشی توسط 85 مربی قرآنی که دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان تهران جهت اجرای این نوع برنامه‌ها تربیت کرده، صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: کانون‌های مجری این طرح مبلغ سه میلیون ریال کمک مالی دریافت می‌کنند، همچنین طی سه ماه تابستان جلسات مشاوره رایگان برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند و کانو‌ن‌های فرهنگی ــ هنری مساجد شهر تهران در طول سال نیز زمینه استفاده از امکانات را برای دانش‌آموزان جهت مرور اندوخته‌های قرآنی خود فراهم می‌کند.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت بهره‌مندی از این طرح قرآنی به کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد شهر تهران مراجعه کنند.‌

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد