اخبار قرآنی ( کتابخانه تلفنی قرآن آغاز به کار کرد )

 

کتابخانه تلفنی قرآن

 آغاز به کار کرد

Go to fullsize image Go to fullsize image 

 

 

 نخستین کتابخانه عمومی و قرآنی تلفنی کشور ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان توسط موسسه تفسیر جوان راه‌اندازی ‌شد.

«محمد بیستونی» رئیس گروه موسسات قرآنی تفسیر جوان با بیان این خبر اظهار کرد: کتابخانه موسسه قرآنی تفسیر جوان که موسسه‌ای غیردولتی و غیرانتفاعی است، کتاب‌های خود را به سه جمعیت هدف یعنی جوانان، نوجوانان و کودکان به صورت رایگان و تلفنی امانت می‌دهد.

وی با اشاره به وجود معضلات زیاد برای عضویت کتابخانه و استفاده از کتاب‌ها، اظهار داشت:‌ ‌علاقه‌مندان در سراسر دنیا بدون نیاز به داشتن حق عضویت و پرداخت هرگونه وجهی تنها با فکس تقاضای کتبی خود، می‌توانند کتاب مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی به مراحل کوتاه دریافت کتاب از این طریق اشاره و تصریح کرد: افراد برای دریافت می‌توانند عنوان‌های بیش از پنج هزار نسخه از کتاب‌ها را در کتابخانه موسسه که بر روی سایت موسسه به نشانی www.tafsirejavan.com قرار داده شده است، مشاهده و انتخاب کنند.

 دکتر بیستونی:
‌علاقه‌مندان در سراسر دنیا بدون نیاز به داشتن حق عضویت و پرداخت هیچ گونه وجهی تنها با فکس تقاضای کتبی خود، می‌توانند کتاب مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رئیس موسسه قرآنی تفسیر جوان بیان کرد: ‌هزینه پست و ارسال کتاب‌ها توسط موسسه تقبل شده است و علاقه‌مندان می‌توانند پس از سفارش، کتاب خود را در منزل، محل کار یا تحصیل خود برای مدت معین دریافت کنند و سپس از طریق پست به کتابخانه ما تحویل دهند.

وی با اشاره به کسب اطلاعات بیشتر علاقه‌مندان از طریق تلفن 22589626- 021، گفت: این طرح طی دو سال مرحله آزمایشی خود را پشت‌سر گذاشته است و در حال حاضر به عنوان یک طرح آزمایش شده در موسسه اجرا خواهد شد و جالب است که طی این دو سال هیچ‌کدام از کتاب‌های امانت داده شده دچار مشکل نشده است.

بیستونی در پایان به هزینه پست بسیار بالا این فعالیت اشاره کرد و افزود: با توجه به این‌که یارانه به بسیاری از موارد و کالاها تعلق می‌گیرد بهتر است دولت نیز برای این کار یارانه‌ای در نظر گیرد تا انجام چنین کارهای فرهنگی و قرآنی با معضل روبه‌رو نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد