اخبار قرآنی( توزیع 124 هزار برگ کاغذ مزین به آیات قرآن )

 

توسط یک دوچرخه‌سوار

124 هزار برگ کاغذ مزین به آیات قرآن

 در سراسر ایران توزیع می‌شود

Go to fullsize image Go to fullsize image Go to fullsize image

 یک دوچرخه‌سوار عضو فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور قصد دارد 124 هزار برگ مزین به آیات منتخبی از کلام‌الله مجید را با شعار «راه صحیح زندگی را در قرآن بجوییم و همه با هم به ریسمان الهی بپیوندیم» در میان مردم سراسر کشور توزیع کند.

«امیر خدافرد» عضو فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور  بیان این خبر اظهار کرد: سفر من به سراسر کشور از روز جمعه 14 تیر ماه مطابق با اولین روز از ماه رجب و با هدف دعوت مردم به سوی قرآن از تهران آغاز خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: «راه صحیح زندگی را در قرآن بجوییم و همه با هم به ریسمان الهی بپیوندیم» را شعارم در این سفر روحانی قرار داده‌ام و به قصد تقرب بیشتر امت اسلامی به نماز و قرآن به سفر خواهم پرداخت.

 خدافرد:
«راه صحیح زندگی را در قرآن بجوییم و همه با هم به ریسمان الهی بپیوندیم» را شعارم در این سفر روحانی قرار داده‌ام و به قصد تقرب بیشتر امت اسلامی به نماز و قرآن به سفر خواهم پرداخت.

خدافرد آیه 28 سوره رعد «الَّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ »، «همان کسانى که ایمان آورده‏اند و دلهایشان به یاد خدا آرام مى‏گیرد آگاه باش که با یاد خدا دلها آرامش مى‏یابد» را یکی از آیاتی اعلام کرد که قرار است در اختیار مردم قرار دهد و افزود: نیاز به آرامش در جامعه کنونی بسیار احساس می‌شود و یادآوری این آیات به مردم خود اهرمی برای دعوت مردم به سوی آرامش است.

وی آیه 45 سوره بقره «وَاسْتَعِینُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ وَإِنَّهَا لَکَبِیرَةٌ إِلاَّ عَلَى الْخَاشِعِینَ»، همچنین آیه 255، 256 و 257 سوره بقره «اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ، لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ را نیز از دیگر آیاتی دانست که در قالب برگه‌های چاپ شده به مردم هدیه خواهد کرد.

این عضو فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور تصریح کرد: قصد دارم 124 هزار نسخه از آیات مذکور را در مسیرم در اختیار مردم قرار دهم و آن‌ها را به خواندن و تلاوت قرآن تشویق و ترغیب کنم.

وی افزود: قرآن و این آیات نقش قابل توجهی در زندگی من داشته و به همین منظور این آیات را برای دعوت مردم به آرامش انتخاب کرده‌ام.

خدافرد درباره حمایت نهادها و سازمان‌ها از این اقدام اظهار کرد: درباره این طرح با سازمان دارالقرآن گفت و گو کرده‌ام که قرار است درباره حمایت کردن یا حمایت نکردن از این طرح پاسخ دهند البته در صورتی که هیچ نهادی از این کار حمایت نکند با هزینه شخصی برگه‌ها را چاپ و سفرم را آغاز خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد