اخبار قرآنی( طالب‌لو : قرآن حافظ من است )

 

وحید طالب‌لو    :

قرآن حافظ من است

  

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: تصور نمی‌کردم با چنین نتیجه‌ای مقابل پگاه قهرمان شویم.

وحید طالب‌لو پس از قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: از موفقیت تیم بسیار خرسندم و این لحظات را به هیچ‌وجه فراموش نخواهم کرد.

وی افزود: بازی سختی مقابل پگاه داشتیم که به هیچ‌وجه نمی‌شد پیش‌بینی کرد که چه سرنوشتی در انتظارمان است. معتقدم اگر حمایت بی‌دریغ هواداران تیم نبود قطعا چنین موفقیتی حاصل نمی‌شد، حتی حمایت همه‌جانبه‌ی تماشاچیان بود که باعث شد استقلال بتواند با اختلاف 3 گل پگاه گیلان را در فینال جام حذفی شکست دهد.

طالب‌لو همچنین درباره‌ی قرآنی که در هر بازی همراه خود دارد و آن را در کنار دروازه تیم استقلال قرار می‌دهد، گفت: قرآن حافظ همه است و من از آن زیاد مدد گرفته‌ام. معتقدم این کتاب الهی در موفقیت‌های تیم استقلال و بازی‌های خودم نقش زیادی دارد. البته سعی می‌کنم این کتاب آسمانی را در جای مناسبی قرار دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد