اخبار قرآنی( «قرآن‌نت» تلاش اسراییل برای تحریف آیات الهی)

 

«قرآن‌نت»

تلاش رسانه‌ای اسراییل برای

 تحریف آیات الهی

 

فقها و علمای مسلمان نسبت به تلاش مؤسسه‌های اسراییلی برای تأسیس پایگاه اینترنتی تفسیر قرآن کریم به زبان عبری با عنوان «قرآن‌نت» هشداردادند.

 به نقل از روزنامه کویتی «الوطن»، علما و فقهای مسلمان، تأسیس پایگاه اطلاع‌رسانی قرآن‌نت را ادامه تلاش‌های اسراییل برای تحریف قرآن کریم و تلاش برای عادی‌سازی روابط فرهنگی جهان اسلام و اسراییل تلقی‌کردند.

رسانه‌های تبلیغاتی عبری‌زبان، در این‌باره اعلام‌کردند: در حال حاضر، شماری از دانشجویان اسراییلی در حال راه‌اندازی پایگاه ‌اطلاع‌رسانی «قرآن‌نت» برای تفسیر قرآن کریم به زبان عبری هستند.

 رییس انجمن اسلامی دانمارک:
هدف اسراییل از تأسیس پایگاه اطلاع‌رسانی «قرآن‌نت»، تحریف مفاهیم اسلامی و قرآنی نزد مسلمانان به ویژه در غرب و ارایه تصویر غیرحقیقی از دین اسلام به غیرمسلمانان است

این رسانه‌ها تأکیدکردند: مسئولان اسراییلی درنظردارند تفسیر قرآن کریم به زبان عبری را به صورت کتاب منتشرکرده و آن را به زبان‌های ترکی، فارسی، انگلیسی و فرانسه ترجمه‌کنند.

از سوی دیگر، «محمد فؤاد البزاری» رییس انجمن اسلامی دانمارک در‌باره این طرح گفت: هدف از تأسیس پایگاه اطلاع‌رسانی قرآن‌نت و تألیف کتابی در زمینه تفسیر قرآن کریم به زبان عبری و ترجمه آن به زبان‌های مختلف، تلاش برای خدشه‌دارکردن تصویر دین اسلام و معانی و مفاهیم آیات قرآن کریم است.

وی افزود: این اقدام، اعلان جنگ علیه اسلام و شیوه جدید اسراییل برای مبارزه با مسلمانان است و رژیم صهیونیستی پیش از این، فعالیت‌های نظامی و فرهنگی زیادی برای مقابله با مسلمانان انجام داده‌است.

رییس انجمن اسلامی دانمارک گفت: هدف اسراییل از تأسیس پایگاه اطلاع‌رسانی «قرآن‌نت»، تحریف مفاهیم اسلامی و قرآنی نزد مسلمانان به‌ویژه در غرب و ارایه تصویر غیرحقیقی از دین اسلام به غیرمسلمانان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد