اخبار قرآنی( گردهمایی اساتید قرآنی)

 

گردهمایی اساتید قرآنی

 برای تدوین آئین‌نامه مسابقات کشوردرقم

Go to fullsize imageGo to fullsize imageGo to fullsize image

 همایش دو روزه استادان قرآنی برای تدوین آئین‌نامه مسابقات قرآن کشور در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 29 و 30 خرداد ماه جاری به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر قم برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام «سیدمحمدکاظم موسوی» سرپرست دفتر آموزش و مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این خبر گفت: پیرو مصوبه چهارمین جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور این همایش با هدف تصویب آیین‌نامه مسابقات قرآنی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: این همایش با حضور 30 نفر از استادان قرآنی و بنام که جایگاه ویژه‌ای در این امر دارند برپا می‌شود که در قالب چهار گروه، جلسات بررسی را تشکیل خواهند داد، همچنین دو جلسه عمومی نیز با حضور تمامی استادان طی این دو روز برپا می‌شود.

 حجت‌الاسلام موسوی:
پیرو مصوبه چهارمین جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور این همایش با هدف تصویب آیین‌نامه مسابقات قرآنی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به تشکیل چهار کارگروه در این همایش، افزود: پنج جلسه تخصصی در کارگروه‌های؛ صوت و لحن با مسئولیت استاد «شاه‌میوه»، تجوید با مسئولیت استاد «موسوی‌بلده»، حسن حفظ با مسئولیت استاد «آقایی» و وقف و ابتدا با مسئولیت استاد «مستفید» برگزار خواهد شد.

وی خروجی این همایش دو روزه را تدوین آیین‌نامه تخصصی داوری در رشته‌های مختلف و گروه‌های سنی متفاوت دانست و افزود: به عنوان مثال سئوالات مسابقات قرآنی در مرحله استانی و بین‌المللی همچنین آیین‌نامه رقابت‌های بانوان و آقایان باید متفاوت باشد.

سرپرست دفتر آموزش و مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان بیان کرد: وجود این موارد ما را بر این داشت تا این همایش را برای تدوین آیین‌نامه مسابقات برگزار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد