اخبار قرآنی(توزیع کتاب امام خمینی و قرآن )

 

توزیع کتاب "امام خمینی و قرآن "

 از فردا آغاز می شود

  
معاون فرهنگی فرهنگسرای قرآن از توزیع کتاب "امام خمینی و قرآن" از فردا در حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

حسین اخوان با بیان این مطلب که به مناسبت نوزدهمین سالگرد ارتحال جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی، دهها برنامه فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود، افزود: برای نخستین بار کتاب "امام خمینی و قرآن" به صورت رایگان توسط فرهنگسرای قرآن سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران توزیع و در اختیار زائران حرم امام (ره) و علاقه مندان به موضوعات قرآنی قرار می گیرد.
وی گفت: این کتاب در غرفه فرهنگسرای قرآن واقع در فرهنگسرای موقت روح الله در ضلع شمال شرقی حرم مطهر امام خمینی(ره)، در دسترس شهروندان قرار می گیرد،
اخوان افزود: این کتاب حاوی بیانات امام خمینی درباره اهمیت و جایگاه قرآن، ویژگی های منحصر به فرد قرآن، وظایف حکومت ها و مسلمانان در قبال قرآن است.
اخوان افزود: مباحثی در باب آداب قرائت قرآن، خاطرات امام (ره) درباره قاریان کلام وحی و سیره عملی امام خمینی (ره) از دیگر موضوعاتی است که تدوین کنندگان کتاب امام خمینی و قرآن به آن پرداخته اند.
معاون فرهنگی فرهنگسرای قرآن تصریح کرد: در بخش پایانی این کتاب، یک مسابقه از محتوای کتاب امام خمینی و قرآن، طراحی شده است و شهروندان می توانند پاسخهای خود را تا پایان خرداد به فرهنگسرا ارسال کنند.
وی افزود: از برندگان مسابقه قدردانی و جوائز نفیسی از جمله اعطای هزینه سفر به عتبات عالیات، سوریه و مشهد و نیز سکه بهار آزادی اهدا می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد