اخبار قرآنی ( نمایشگاه قرآن سه روز زودتر دایر می شود )

نمایشگاه قرآن ،

 امسال سه روز زودتر از ماه مبارک رمضان دایر می‌شود

 شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال سه روز زودتر از ماه مبارک رمضان در مصلای تهران دایر می‌شود.

محمدعلی خواجه‌پیری، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: مقدمات راه‌اندازی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در حال فراهم شدن است و جلساتی نیز برای برپایی این نمایشگاه در مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور تشکیل شده است.

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های زندگی قرآنی و پخش مستقیم به سه زبان از ویژگی‌ نمایشگاه جدید است.

خواجه‌پیری تصریح کرد: نمایشگاه به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به صورت آن‌لاین از طریق شبکه جهانی اینترنت در دسترس همه قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان بدون حضور در نمایشگاه می‌توانند از بخش‌های مختلف آن بازدید کنند و در جریان نشست‌های آن قرار گیرند.

 خواجه‌پیری:
نمایشگاه به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به صورت آن‌لاین از طریق شبکه جهانی اینترنت در دسترس همه قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان بدون حضور در نمایشگاه می‌توانند از بخش‌های مختلف آن بازدید کنند و در جریان نشست‌های آن قرار گیرند.

مشاور قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: سال قبل 300 نمایشگاه در سراسر کشور برگزار کردیم و امسال نیز بنا داریم تا نمایشگاه به صورت تقویمی و چرخشی در سراسر کشور دایر شود.

وی افزود: ما به شهرستان‌ها و استان‌ها توصیه می‌کنیم نمایشگاه‌ها را محدود به ماه رمضان نکنند و می‌توانند زودتر یا بعد از آن نیز برپا کنند تا فضای قرآنی در طول سال در کشور وجود داشته باشد و محدود به ماه رمضان نشود.

خواجه‌پیری درباره حضور کشورهای دیگر در نمایشگاه جدید هم تصریح کرد: ما به همه کشورها فراخوان می‌دهیم البته به شرطی می‌توانند در نمایشگاه حاضر شوند که آثار آنان با استانداردهای تعریف شده نمایشگاه همخوانی داشته باشد.

یادآوری می‌شود نمایشگاه‌های بین‌المللی قرآن در سال‌های گذشته به طور معمول چند روز بعد از ماه رمضان دایر می‌شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد