اخبار قرآنی(مقاله‌نویسان برای قصه‌گویی قرآنی می نویسند)

مقاله‌نویسان

برای قصه‌گویی قرآنی دست به قلم می‌شوند

چهارمین مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع قصه‌گویی به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

 به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مسابقه همه ساله در حاشیه جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی ایران برپا می‌شد که امسال از تمام صاحب‌نظران، اساتید، دانشجویان، مربیان و معلمان داخل و خارج از کشور برای ارسال مقاله‌هایشان دعوت کرده است.

چهارمین مسابقه بین‌المللی مقاله‌نویسی با هدف تقویت جنبه‌های نظری قصه‌گویی و ایجاد زمینه برای تأثیرپذیری جریان قصه‌گویی از قرآن کریم پنج موضوع اصلی بایدها و نبایدها در بازنویسی قصه‌های قرآنی برای کودکان و نوجوانان، نقش و جایگاه کودکان و نوجوانان در قصه‌های قرآنی، تأثیر قصه‌های قرآنی بر اندیشه و تخیل آنان، کاربرد تلمیحات قرآنی در قصه‌های برخاسته از متون کهن و تأثیرپذیری قصه‌های عامیانه از قصه‌های قرآنی را مورد توجه قرار داده است.

بر این اساس مقاله‌نویسان ایرانی و خارجی تا 10 مهر 1387 (اول اکتبر 2008) فرصت دارند مقاله‌های خود را به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی حداکثر در 10 صفحه A4 به صورت تایپ شده و ذکر مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، رشته و مدرک تحصیلی، شغل و محل اشتغال، عنوان مقاله، نشانی برای مکاتبه‌ها، تلفن، نمابر و پست الکترونیک به دبیرخانه جشنواره در تهران ارسال کنند.

این مقاله‌ها می‌تواند از طریق پست الکترونیکی به نشانی DMF@kanoonparvaresh.com  یا پست سفارشی به نشانی تهران، خیابان فردوسی، خیابان نوفل‌ لوشاتو، کوچه مسعود سعد سلمان، شماره 30، مرکز آموزش کانون در اختیار دبیرخانه مسابقه قرار گیرد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه برای ارسال مقاله با محدودیتی روبرو نیستند و می‌توانند برای هر یک از موضوع‌ها مقاله مستقلی ارائه کنند ولی باید از تلفیق موضوع‌ها پرهیز کنند.

بر اساس این گزارش چهارمین مسابقه بین‌المللی مقاله‌نویسی همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آذر امسال برگزار می‌شود و در این مسابقه از صاحبان آثار برتر برای حضور در جشنواره و ارائه مقاله‌هایشان دعوت خواهد شد.

جایزه این مسابقه برای نفرات اول تا سوم به ترتیب 3، 2 و 1 سکه بهار آزادی به همراه تندیس ویژه جشنواره و لوح تقدیر درنظر گرفته شده است.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی آذر 86 در شیراز با حضور قصه‌گویانی از ایران و سایر کشورهای جهان برای اولین بار به صورت بین‌المللی برگزار شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد