اخبار قرآنی( نخستین جلسه هیئت مدیره «اتحادیه ناشران قرآنی»)

نخستین جلسه هیئت مدیره

«اتحادیه ناشران قرآنی»

 هفته آینده برگزار می‌شود

 نخستین جلسه هیئت مدیره «اتحادیه ناشران قرآنی» برای انجام برخی برنامه‌ریزی جهت حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دوشنبه 30 اردیبهشت در محل این اتحادیه برگزار می‌شود.

«سیدمحمدحسین محمودی» مدیرعامل اتحادیه ناشران قرآنی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) درباره اهداف برگزاری این جلسه یادآوری کرد: در این جلسه درباره موضوعات مختلفی مانند نمایشگاه ناشران قرآنی در ماه رمضان، شرایط عضوگیری اتحادیه، بودجه‌‌های کاغذ و سایر موضوعات اتحادیه بحث و تبادل نظر خواهدشد.

محمودی با بیان اینکه در مرحله اول فراخوان، 180 ناشر به عضویت اتحادیه ناشران قرآنی درآمدند، ادامه داد: در تلاشیم با برنامه‌ریزی‌های مدون و اطلاع‌رسانی مناسب به عضوگیری در این اتحادیه سرعت دهیم.

 برنامه‌های‌آینده‌اتحادیه‌ناشران‌قرآنی
یکی از برنامه‌های آتی اتحادیه تعامل و گفت‌وگو با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اختصاص برخی مزایا به ناشران قرآنی مانند یارانه کاغذ است

او با اشاره به حضور پررنگ ناشران قرآنی در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: در سه ماه اخیر از روش‌های مختلفی برای اطلاع‌رسانی استفاده کرده بودیم، اما نمایشگاه امسال فرصت بهتری برای آشنایی با ناشران قرآنی و معرفی این اتحادیه به آن‌ها بود.

مدیرعامل اتحادیه ناشران قرآنی افزود: یکی از برنامه‌های آتی اتحادیه، تعامل و گفت‌وگو با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اختصاص برخی مزایا به ناشران قرآنی مانند یارانه کاغذ است.

محمودی در ‌پایان درباره زمان و مکان تشکیل جلسه هئیت مدیره اتحادیه ناشران قرآنی گفت: نخستین جلسه اعضای هیئت مدیره اتحادیه ناشران قرآنی دوشنبه هفته آینده ساعت 13 در محل اتحادیه واقع در تقاطع خیابان شریعتی و طالقانی، شماره 438 برگزار خواهدشد.

یادآوری می‌شود طرح تشکیل اتحادیه ناشران قرآنی فروردین سال گذشته از سوی گروه ادب خبرگزاری ایکنا مطرح و با حمایت اداره کل نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآ‌الکریم ‌پی‌گیری شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد