اخبارقرآنی ( قرآنی ۱۰۰۰ ساله در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود)

قرآنی ۱۰۰۰ساله در دو مجلد در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

"قرآن مصحف ایرانی" که قدمت نخستین کتابت آن به هزار سال پیش بر می گردد و در حال حاضر هم هیچ نسخه ای از آن در بازار موجود نیست در دو مجلد نفیس و به قیمت احتمالی یک میلیون تومان در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

محمود سریع القلم مدیر روابط عمومی موسسه نشر شهر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور این موسسه در نمایشگاه کتاب، گفت: نشر شهر امسال چهار غرفه در نمایشگاه کتاب دارد؛ این غرفه ها به بخشهای بزرگسال، کودک و نوجوان، بازار جهانی کتاب و سالن ویژه دستاوردهای شهرداری تهران اختصاص دارد و در هر کدام از آنها برنامه های خاصی اجرا خواهد شد.

وی افزود: در بخش کودک و نوجوان 54 عنوان کتاب از جمله کتابهای جدیدی که حاصل "کارگاه آموزش مفاهیم شهروندی" است به همراه پازل سه بعدی برج میلاد و بناهای معروف کشورهای مختلف عرضه می شوند.

سریع القلم درباره برنامه های بخش بزرگسال نشر شهر در نمایشگاه نیز گفت: سال گذشته مجموعه 14 جلدی کتابهای مترو را در یک بسته عرضه کردیم که با استقبال زیادی مواجه شد. امسال هم مجموعه ای 30 جلدی از کتابهای مترو را در یک مجموعه شکیل گرد آورده ایم که با قیمت شش هزار تومان به خریداران عرضه می شود. این مجموعه در واقع تمام کتابهای مترویی است که تاکنون منتشر شده است البته بدون احتساب ویژه نامه نوروزی آن.

مسئول روابط عمومی موسسه نشر شهر اضافه کرد: در بخش بازار جهانی کتاب نیز سه عنوان قرآن بسیار نفیس را عرضه می کنیم که در واقع محصولات ویژه موسسه به حساب می آیند؛ یکی از این قرآنها که قدمت نخستین کتابت آن به 200 سال پیش بر می گردد و از حدود پنج سال پیش به این طرف چاپ نشده است و به ندرت در بازار یافت می شود، قرآن مذهبی است به خط استاد احمد نیریزی که نسخه های مختلف آن توسط صادق خرازی گردآوری شده و در مجلدی نفیس با بهای 300 هزار تومان در نمایشگاه کتاب عرضه می شود. 

وی ادامه داد: اما نفیس ترین مجموعه ای که نشر شهر امسال عرضه می کند، قرآن مصحف ایرانی است که قدمت کتابت آن به هزار سال پیش برمی گردد و در حال حاضر هم در هیچ بازاری موجود نیست. این مجموعه در واقع یک موزه قرآنی است از نسخه اصلی و دیگر نسخه های مختلف آن که در دو مجلد بسیار نفیس به قیمت احتمالی یک میلیون تومان عرضه می شود.

سریع القلم همچنین از واگذاری مسئولیت عرضه محصولات کمیسیون ملی یونسکو در ایران به موسسه متبوعش خبر داد و گفت: در این بخش هم قرآن معروف دفتر یونسکو در ایران به همراه دیگر منشورات آن عرضه می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد