اخبارقرآنی ( خواننده انگلیسی به قرآن پناه می آورد )

خواننده انگلیسی به قرآن پناه می آورد


"بیت دورتی" پس از دستیابی به ترجمه انگلیسی قرآن مجید در زندان به خواندن قرآن رو می آورد.


به گزارش حیات به نقل از العربیه،‌ مجلات انگلستان اعلام کردند بیت دورتی خوانند انگلستانی که در اروپا به عربده و اعتیاد به مواد مخدر معروف بود پس از دستیابی به ترجمه انگلیسی قرآن مجید به خواندن آن پناه آورد.
گزارش های رسیده از مجلات انگلیسی به نقل از دوستان دورتی در زندان حاکی از آن است که وی برای غلبه و چیرگی بر سختی های زندان پس از ورود به زندان انفرادی به خواندن قرآن رو آورد.
این کار به توصیه تعدادی از دوستان مسلمان وی صورت گرفت که از وی خواستند تا ترجمه قرآن را به زبان انگلیسی بخواند.
دورتی پس از خواندن قرآن گفت: اعتراف می کنم که من انسان کثیفی هستم و شهرت بدی دارم و بوی بد از من بلند می شود.
بیت دورتی در سن 29 سالگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد