اخبار قرآنی(عرضه «اعجاز قرآن در عصرتکنولوژی در نمایشگاه کتاب )

عرضه «اعجاز قرآن در عصر فضا و تکنولوژی»

 در نمایشگاه کتاب

 

 کتاب «اعجاز قرآن در عصر فضا و تکنولوژی» نوشته «کمال روحانی» در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

 این کتاب تحقیقی بر اعجاز‌های مختلف قرآن: چون اعجاز تسلیم، بلاغی، نمایشی و تصویر، ریاضی و تناسب اعداد و کلمات، علمی و پزشکی، طب وقایی و سفارش‌هایی درباره میوه‌‌ها و بیماری‌ها است.

این کتاب شامل ده فصل است؛ فصل اول شامل اعجاز تأثیر یا معجزه تسلیم؛ چرا تحقیق و تفحص در اعجاز قرآن؟؛ معجزه چیست، شروط معجزه و ... است. فصل دوم به مسائلی نظیر اعجاز بلاغی قرآن، استعمال لغات و افعال، تناقض‌گویی در قرآن و ...می‌پردازد.

مولف در فصل سوم به جوامع‌الکلام یا ضروب‌الامثال قرآن می‌پردازد و در فصل چهارم به اعجاز تصویر یا نمایش هنری قرآن، نمونه‌هایی از تصاویر قرآنی، هدف از اعجاز و... و در فصل پنجم به اعجاز علمی قرآن در آسمان‌ها و کهکشان‌ها و در فصل ششم به اعجاز قرآن در زمین و دریا می‌پردازد.

فصل هفتم کتاب شامل اعجاز ریاضی حروف و کلمات قرآن، فصل هشتم شامل اعجاز قرآن در انسان و فصل نهم شامل قرآن و طب وقایی است. فصل آخر کتاب نیز به نتیجه‌گیری می‌پردازد.

این کتاب را انتشارات سامرند پیران‌شهر در سیصدو چهل و نه صفحه و در شمارگان دو هزار نسخه به قیمت دو هزار و پانصد تومان برای عرضه در بیست و یکمین نمایشگاه کتاب تهران به چاپ رسانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد