اخبار قرآنی( تجلیل از حجت‌الاسلام «قرائتی» و 400 معلم قرآن)

آیین تجلیل از  «حجت‌الاسلام قرائتی» و 400 معلم قرآن در فرهنگ سرای قرآن برگزار شد

 آیین تجلیل از 400 معلم قرآن، حجت‌الاسلام«قرائتی» و «بهروز یاریگل» 15 اردیبهشت‌ماه در محل فرهنگ‌سرای قرآن برگزار شد.

«محمدرضا پورمعین» مسئول فرهنگ‌سرای قرآن با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به آن‌که در هفته معلم هستیم باید از مقام معلم تجلیل کنیم و ما نیز بر حسب وظیفه در سازمان فرهنگی‌ــ‌هنری شهرداری تهران این کار را انجام دادیم.

وی با اشاره به تقدیر از دو معلم برجسته قرآنی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین«قرائتی» و «بهروز یاریگل» در این مراسم، افزود: بیش از 400 نفر از معلمان زبده قرآن فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ و کلاس‌های آموزشی قرآن در این مراسم حضور داشتند و از آنان تقدیر شد.

مسئول فرهنگ‌سرای قرآن ادامه داد: پخش چند نماهنگ از مقام معلم، پخش تصویری زندگی‌نامه استاد«یاریگل»، سخنرانی حجت‌الاسلام«قرائتی» و ارائه مقاله علمی قرآن در حوزه رقابت بین کتاب‌‌های مقدس از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده برای مراسم بود.

 پورمعین:
بیش از 400 نفر از معلمان زبده قرآن فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ و کلاس‌های آموزشی قرآن در این مراسم حضور داشته و از آنان تقدیر  شد.

پورمعین به برپایی این گردهمایی در محل فرهنگ‌سرای قرآن واقع در سالن هدی اشاره و تصریح کرد: برنامه از ساعت 16 آغاز و تا ساعت 18 ادامه  داشت و با اهدای جوایزی از تمام معلمان قرآن حاضر تقدیر شد.

وی به ارائه مقاله علمی توسط خودش اشاره و تأکید کرد: این مقاله به بیان مشکلات پیش‌ رو در حوزه رقابت بین کتاب‌های مقدس پرداخته بود و راه‌کارها و شیوه‌های جذب را ارائه می‌داد که از مقالات مهم و کاربردی برای معلمان و سازمان‌های وابسته به فعالیت‌های قرآنی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد