اخبار قرآنی ( اخلاق از دیدگاه قرآن درشمارۀ برگ فرهنگ )

اخلاق از دیدگاه قرآن

 در سی‌ویکمین شمارۀ برگ فرهنگ دانشگاه

 

 سی‌ویکمین شمارۀ ماهنامۀ «برگ فرهنگ دانشگاه» با بررسی اخلاق از دیدگاه قرآن ویژۀ بهمن و اسفند 86 منتشرشد.

 در این مجله که از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می‌شود گزارش آیین تجلیل از چهره‌های ماندگار با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی دیده می‌شود.

برگ فرهنگ در صفحۀ نخست خود یاداشتی با عنوان «تضادهای معرفت‌شناسی در مدیریت فرهنگی» دارد. همچنین مطلبی از «برگزاری آیین سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین در نمازخانۀ معاونت فرهنگی دانشگاه» در این شماره نگاشته شده است.

در سی‌ویکیمن شماره این ماهنامه گزارش کاملی نیز از دستاوردهای دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان دیده می‌شود. مقالۀ «پژوهشی در مبانی اخلاق از دیدگاه قرآن و علمای اسلامی» به قلم حجت‌الاسلام احمد شفایی‌مهر(رئیس دفتر اسلامی مهر) نوشته شده است. همچنین در این شماره می‌ خوانیم: تشکیل یکصدو بیستمین جلسۀ شورای فرهنگی دانشگاه، برگزاری شورای مشترک معاونان فرهنگی واحدها با مدیران و مشاوران معاونت فرهنگی دانشگاه، دهمین کنگرۀ بین‌المللی انجمن جراحان اوراسیا، مصاحبه با رئیس شورای فرهنگی اردبیل، امپریالیسم و امپریالیسم رسانه‌ای، همایش علل و عوامل مؤثر در آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی زنان، همایش فرهنگ پوشش، عملکرد دفتر فرهنگ اسلامی واحد نور، فعالیت دفتر فرهنگ اسلامی واحد بجنورد و...

برگ فرهنگ به سردبیری دکتر نوذر شفیعی منتشر می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد