اخبارقرآنی ( سایت حضرت محمد(ص) با ۱۰ زبان راه اندازی شد)

 

سایت حضرت محمد(ص)

 

 با ۱۰ زبان راه اندازی شد

 

در پی گسترش اسلام ستیزی و شبهه افکنی در مورد آموزه های دین مقدس اسلام به ویژه شخصیت پیامبر اکرم(ص)، پایگاه الکترونیکی «این است محمد» جهت معرفی چهره حقیقی حضرت محمد، به ده زبان زنده دنیا راه اندازی شد.


پایگاه الکترونیکی «this is mohamad» جهت تبیین شخصیت حقیقی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و رفع شبهات مطرح شده از ساحت مقدس دین اسلام به ده زبان زنده دنیا راه اندازی شد.

دفاع از شخصیت پیامبر اکرم(ص) و آموزه های آن حضرت، تبیین ارزش‌های دینی در شریعت اسلام، شناساندن چهره حقیقی پیامبر اکرم(ص) با استناد به منابع مستند و موثق، از اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی عنوان شده است.

گفتنی است این پایگاه الکترونیکی قابلیت اضافه کردن زبان، امکان تصحیح مطالب، بخش معجزات و سخنان پیامبر اسلام(ص) و مطالب نقل شده از سوی غیر مسلمانان سراسر جهان را داراست.

گفتنی است در این سایت همچنین از مخاطبان، اندیشمندان و مسلمانان سراسر جهان خواسته شده است تا با ارسال مطالب و مقالات چهره حقیقی و واقعی پیامبر اکرم(ص) را به جهانیان معرفی کنند.

پایگاه الکترونیکی مذکور به ده زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، دانمارکی، هلندی، روسی، سوئدی و نروژی فعالیت‌ می‌کند

 علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات به آدرس  http://mohammad.islamway.com مراجعه کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد