اخبارقرآنی(همایش بین‌المللی قرآن‌کریم و فن‌آوری‌های معاصر)

 

پنجمین همایش بین‌المللی دوسالانه

«قرآن‌کریم و فن‌آوری‌های معاصر»

 در عربستان برگزارمی‌شود

 پنجمین همایش بین‌المللی «قرآن‌کریم و فن‌‌آوری‌های معاصر» به همت نمایندگی وزارت اوقاف و امور اسلامی عربستان در مجمع انتشاراتی ملک فهد ویژه چاپ و نشر قرآن‌کریم، به زودی در مدینه منوره برگزار‌می‌شود.

به نقل از روزنامه «الیوم الالکترونی» چاپ عربستان، این همایش با حضور شماری از قرآن‌پژوهان کشورهای مختلف اسلامی نظریه‌های راهبردی در راستای ارتقای اطلاعات قرآنی را با اهتمام به فن‌آوری‌های معاصر مورد بحث‌و‌بررسی قرار خواهد‌داد.

«محمد سالم بن شدید العرفی»، دبیرکل مجمع انتشاراتی ملک فهد ویژه چاپ و نشر قرآن‌کریم و رییس شورای آماده‌سازی این همایش در این‌باره اعلام‌کرد: «صالح بن عبدالعزیز آل شیخ»، ناظر کل این مجمع اهداف، محورها و موضوعات این همایش را مشخص‌ و دبیرکلی مجمع آن‌ها را منتشرمی‌کند.

 پایگاه اینترنتی «www. quranit»:
این پایگاه با هدف آگاهی‌بخشی به اندیشمندان و محققان مسلمان درباره محورها، موضوعات و شرایط ارسال پژوهش‌های قرآنی برای شرکت در همایش مذکور راه‌اندازی شده‌است

العرفی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اینترنتی «www. quranit» ویژه پنجمین همایش بین‌المللی قرآن‌کریم و فن‌آوری‌های معاصر افزود: این پایگاه با هدف آگاهی‌بخشی به اندیشمندان و محققان مسلمان درباره محورها، موضوعات و شرایط ارسال پژوهش‌های قرآنی برای شرکت در همایش مذکور راه‌اندازی شده‌است.

وی تصریح‌کرد: در راستای برگزاری بهتر این همایش علمی ـ قرآنی شوراهای ویژه‌ای همچون شورای مقدماتی، علمی و مشورتی تشکیل شده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد