اخبارقرآنی ( احداث شبکه ماهواره‌ای ویژه موزیک اسلامی )

 

احداث شبکه ماهواره‌ای

ویژه

 موزیک اسلامی

این خبر گرچه قرآنی نیست ولی خواندنش خالی از لطف نیست

 در آینده‌ای نزدیک شبکه‌ای تخصصی برای پخش موزیک و کیلیپ‌های اسلامی با نام «MTV » راه‌اندازی می‌شود.

 این شبکه ماهواره‌ای که هدف اصلی از راه‌اندازی آن رقابت با شبکه‌های موزیک است، «MTV» نام دارد.

«احمد ابوهیبه» از کارگردانان سرشناس جهان عرب و از مسئولان شبکه «MTV» در این باره گفت: اکنون گام‌های آخر راه‌اندازی شبکه را پشت سر می‌گذاریم.

وی در ادامه افزود: این شبکه بیشتر موزیک‌هایی جدید را پخش خواهدکرد که مضمون اسلامی و معتدل داشته باشد و بدین ترتیب با شبکه‌هایی که موزیک‌های غربی پخش می‌کنند رقابت خواهدکرد.

 هدف شبکه ماهواره‌ای موزیک اسلامی
هدف اصلی ما محکوم کردن غرب نیست بلکه جذب کردن جوانان عرب و کشاندن آنان به سمت هویت و فرهنگ دینی و اسلامی است، زیرا اندیشه و اعتقادات جوانان ما در معرض خطر است

این کارگردان سرشناس جهان عرب، همچنین متذکر شد: هدف اصلی ما محکوم کردن غرب نیست بلکه جذب کردن جوانان عرب و کشاندن آنان به سمت هویت و فرهنگ دینی و اسلامی است، زیرا اندیشه و اعتقادات جوانان ما در معرض خطر است.

«ابوهیبه» در ادامه افزود: بیشتر جوانان پانزده تا بیست و چهار ساله مصر که بیش از پنجاه درصد بینندگان تلویزیون در این کشور را تشکیل می‌دهند، به شبکه‌های موزیک غربی روی آورده‌اند. تعداد این‌گونه شبکه‌ها تقریباً هفتاد شبکه است.

این کارگردان عرب یادآور شد: رسانه‌های اسلامی می‌توانند به راحتی با رسانه‌های غربی رقابت و با آنان مقابله کنند.

«احمد ابوهیبه» که تحصیلات خود را در رشته مکانیک گذرانده، چندین سال است که در زمینه کارگردانی فعالیت می‌کند. وی تاکنون چندین سریال و برنامه با گرایش اسلامی ساخته است. او همواره با چهره‌های سرشناس اسلامی از جمله «عمرو خالد» همکاری کرده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد