اخبار قرآنی(پایگاه اینترنتی پاسخگو-2؛ راه اندازی شد)

 

پایگاه اینترنتی پاسخگو-2؛ ارائه دهنده پاسخ

به پرسش‌ها و ابهامات

 پاسخگو- 2 با هدف پاسخ به پرسش‌ها و ابهامات موجود در بین اقشار جامعه به‌ویژه جوانان توسط مؤسسه تحقیقاتى حضرت ولى عصر(عج) راه‌اندازی شد.

 توسط مؤسسه تحقیقاتى حضرت ولى عصر(عج) پاسخگو 2 را با هدف پاسخ به پرسش‌ها و ابهامات موجود در بین اقشار جامعه حدود 70000 سؤال و پاسخ برای کاربران طراحی کرده‌است.

از امکانات «پاسخگو-2» می‌توان به امکان جستجوی سریع در متون کتابخانه و بانک سؤالات، فیش‌برداری و انتقال آن به یادداشت‌ها و چاپ آن‌ها، پخش صوت و فیلم‌های موجود در بانک و نمایش همزمان لیست موضوعات اصلی و فرعی و سوالات و نمایش درختی موضوعات اصلی و فرعی اشاره کرد.

با توجه به حجم زیاد سؤالات حدود 70 هزار سؤال، یافتن موضوع خاص زمان زیادی را به خود اختصاص می‌داد، لذا برای دستیابی سریعتر به سؤال مورد نظر و امکان سرعت در جستجو، تمامی سؤالات در 15گروه قرار گرفته‌است.

گروه‌ها عبارت از علوم قرآن و تفسیر، خداشناسی و معاد، احکام شرعی، پیامبر اکرم(ص)، امامت و تشیع، اخلاق و عرفان، ادیان و مذاهب و فرق، مهدویت، تاریخ و سیره، ملائکه، خانواده و ازدواج، اسلام‌شناسی و ... است.

لذا برای رسیدن به نتیجه مطلوب و جلوگیری از اتلاف وقت پژوهشگران و دسترسی آسان و سریع به نتیجه جستجو، دو نوع دامنه در قسمت جستجو قرار داده شده‌است که براساس هر دامنه جستجو فقط در همان قسمت انجام می‌گیرد و رسیدن به نتیجه مطلوب را سرعت می‌بخشد.

پاسخگو2 را اینجا ببینید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد