اخبار قرآنی( پنجمین جشنواره بین‌المللی «بسم الله الرحمن الرحیم»)

نگاهی به پرتال پنجمین جشنواره بین‌المللی

«بسم الله الرحمن الرحیم»

جشنواره بین‌المللی «بسم الله الرحمن الرحیم» با انتشار فراخوان در پایگاه اینترنتی خود، از همه هنرمندان و فرهیختگان دعوت کرده‌است تا در پنجمین جشنواره «بسم الله» شرکت کنند.

جشنواره بین‌المللی «بسم الله الرحمن الرحیم» با انتشار فراخوان در پایگاه اینترنتی خود، از همه هنرمندان و فرهیختگان دعوت کرده‌است تا در پنجمین جشنواره «بسم الله» در زمینه کتابت آیه مبارکه «بسم الله الرحمن الرحیم» و تفسیر آن شرکت کنند.

پرتال جشنواره بین‌المللی «بسم الله الرحمن الرحیم» شامل بخش‌های ثبت‌نام و ارسال آثار، جشنواره بسم الله، عکس ادیان توحیدی، کودک جهان اسلام، صفحه اصلی، تماس با ما، درباره ما و مدیریت سایت است.

در صفحه اصلی این سایت تصویر روز و آمار بازدیدکنندگان به همراه اخباری از دومین دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودک جهان اسلام، فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی «بسم‌ الله» و فراخوان عکس نمایشگاه تخصصی قرآن در ابنیه‌های تاریخی ارائه شده‌است.

در بخش ثبت‌نام و ارسال آثار باید به این نکات که حداکثر حجم هر عکس 80kb باشد، فرمت تصویر باید jpg باشد، سایز مطلوب تصویر افقی 500 و در تصاویر عمودی هم 500 باشد و فقط می‌توان حداکثر 5 اثر را ارسال کرد، توجه داشت.

همچنین در بخش جشنواره بسم الله این پرتال، امکان دسترسی به آثار ارائه شده در جشنواره اول تا چهارم فراهم شده‌است.

در بخش «عکس ادیان الهی» آثاری از اکبر مقدم، علیرضا عباسی، علیرضا ابراهیمی، علیرضا رحمانی، علی صاحب زمانی، ابراهیم سیسان، الهام احسانی، فاخته جلایرنژاد، فریدون مردانی و ... به نمایش درآمده‌است.

در بخش «کودک جهان اسلام» نیز تصاویری از آثار ارائه شده توسط کودکان و تصاویری از مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز، در دورهای پیشین جشنواره قرار دارد.

جشنواره بین‌المللی «بسم الله» با برگزاری نشست‌های تخصصی هنر گرافیک، گرافیک رسانه‌ای، هنر معنویت با حضور اساتید و صاحب‌نظران داخلی و خارجی سعی در بسط و گسترش هنر معنوی دارد.

این جشنواره مرجعی برای آخرین آثار گرافیکی ایران و خارج کشور با موضوع بسم الله الرحمن الرحیم است.

ارائه آثار در این جشنواره در بخش‌های پوستر و لوگوتایپ و در بخش تفسیر به‌صورت مکتوب و نوشتاری است.

جشنواره پنجم در دو بخش جنبی پوستر و لوگوتایپ نام پیامبر اعظم حضرت محمد(ص)، و اشعار ایرانی که در آن نام خداوند و یا آیه بسم‌ الله الرحمن الرحیم به‌کار رفته باشد نیز آثار می‌پذیرد.


پرتال پنجمین جشنواره بین‌المللی «بسم الله الرحمن الرحیم» را اینجا کلیک کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد