اخبارقرآنی( ثبت نام اینترنتی همایش بین‌المللی وقف و تمدن اسلام)

ثبت نام اینترنتی همایش بین‌المللی وقف و تمدن اسلامی

ثبت‌نام اینترنتی همایش بین‌المللی وقف و تمدن اسلامی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و بانک توسعه اسلامی در پایگاه اینترنتی وقف و تمدن اسلامی انجام می‌پذیرد.

 همایش بین‌المللی وقف و تمدن اسلامی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و بانک توسعه اسلامی در حوزه‌های اقتصاد، مدیریت، فقه، حقوق و تاریخ و تمدن برگزار می‌شود در پایگاه اینترنتی وقف و تمدن اسلامی از پژوهشگران ثبت‌نام می‌کند.

ثبت نام اینترنتی همایش بین‌المللی وقف و تمدن اسلامی

کلیه پژوهشگران و محققان در حوزه‌های اقتصاد، مدیریت، فقه، حقوق و تاریخ و تمدن دعوت می‌شود تا چکیده مقالات خود را حداکثر تا 5 بهمن از طریق سایت این همایش ارسال کنند.

از نویسندگان چکیده‌های برتر بعد از داوری درخواست می‌شود تا اصل مقاله خود را با رعایت شیوه‌نامه نگارش مقالات، حداکثر تا 10 اسفندماه از طریق سایت همایش ارسال نمایند.

محورهای همایش بین‌المللی وقف و تمدن اسلامی عبرت از چیستی وقف و جایگاه و احکام آن، ابعاد فرهنگی وقف، اقتصادی و مالی وقف، حقوقی وقف، مدیریتی وقف، حقوقی وقف، سیاسی ـ اجتماعی وقف، تاریخی وقف، وضعیت کنونی وقف در کشورهای اسلامی، بایسته‌های احیای وقف است.

چکیده مقالات باید به زبان فارسی در محیط نرم‌افزار2003 Word و حداکثر تا 300 کلمه با قلم 12 Bmitra Bold تایپ و به یکی از دو صورت ارسال مقاله از طریق پست پیشتاز و در قالب یک نسخه چاپی در قطع A4 به صورت یک رو همراه با CD مربوطه و ارسال مقاله از طریق بخش ارسال چکیده مقالات سایت همایش می‌باشد.

مقالات برتر بر حسب امتیاز دریافتی توسط کمیته علمی همایش در روز همایش ارائه شده و در مجموعه مقالات همایش چاپ می‌گردند.

سایر مقالاتی که حداقل امتیاز لازم را در ارزیابی‌های کمیته علمی کسب کرده‌ باشند ضمن چاپ در مجموعه مقالات همایش، امکان ارائه آن‌ها در پیش‌نشست‌های استانی فراهم خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد