اخبارقرآنی( دوره آموزشی تربیت داور قرآن برگزار می‌شود )

 

دوره آموزشی تربیت داور قرآن

 در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور برگزار می‌شود

 

«الهام وقاری» سرپرست اداره آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور

 دوره آموزشی تربیت داور قرآن کریم، 11 الی 19 اسفندماه با حضور 5 تن از استادان برجسته قرآنی کشور در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان برگزار می‌شود.

«الهام وقاری» سرپرست اداره آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور با بیان این مطلب گفت: این دوره آموزشی از روز 11 اسفندماه با حضور پنج نفر از استادان برجسته قرآنی کشور در پنج رشته مختلف آغاز می‌شود و تا روز 19 اسفندماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: استاد «احمد ابوالقاسمی» طی روزهای 11 و 12 اسفندماه به آموزش رشته صوت، استاد «محسن موسوی‌بلده» طی روزهای 13 و 14 اسفندماه به آموزش رشته تجوید، استاد «علی‌اکبر حنیفی» طی روزهای 15 و 16 اسفندماه به آموزش لحن، استاد «حمیدرضا مستفید» طی روزهای 17 و 18 اسفندماه به آموزش رشته وقف و ابتدا و استاد «شهریار پرهیزگار» نیز در روز 19 اسفندماه به آموزش حسن حفظ قرآن کریم خواهند پرداخت.

 سرپرست اداره آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان:
این دوره با حضور تنی چند از استادان پیشکسوت به منظور تربیت نسل جوان آقا و بانو برای ورود آنان به عرصه‌های داوری قرآنی ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود

وقاری با اشاره به اهداف برگزاری این دوره تربیت داور قرآن، اظهار کرد: این دوره با حضور تنی چند از استادان پیشکسوت به منظور تربیت نسل جوان قاریان و حافظان و به ویژه دانشجویان ممتاز قرآنی برای ورود به عرصه‌های داوری قرآنی در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور در پایان تصریح کرد: در مجموع حدود 40 نفر از برگزیدگان دوره‌های مختلف جشنواره ملی قرآن دانشجویان در این دوره تربیت داور شرکت می‌کنند که در هر کلاس بین هفت الی 10 نفر حضور خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد