اخبارقرآنی( هفته«دفاع از پیامبر(ص)»در رادیو قرآن نابلس)

 

رادیو قرآن نابلس هفته جاری را

هفته«دفاع از پیامبر(ص)» نام‌گذاشت

 قاری برجسته شمال فلسطین و مدیرکل رادیو قرآن نابلس ضمن محکومیت شدید چاپ مجدد کاریکاتورهای موهن به پیامبر(ص) در روزنامه‌های دانمارک، دیروز 27 بهمن‌ از نام‌گذاری هفته جاری به هفته دفاع از پیامبر(ص) خبر‌داد.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانیPNN، شیخ «محمد سعید ملحس»، مدیرکل رادیو قرآن نابلس با اعلام این خبر گفت: چاپ مجدد این کاریکاتورها در روزنامه‌های دانمارکی به بهانه آزادی بیان، اقدامی جنایت‌کارانه و مغایر با دموکراسی دروغینی است که غرب از آن دم‌می‌زند و باید آن را به‌شدت محکوم‌کرد.

مدیرکل رادیو قرآن نابلس افزود: روزنامه‌نگاران دانمارکی با این کار خود به تمامی مسلمانان جهان توهین‌کرده‌اند؛ بنابراین گروه‌های اسلامی باید با یکپارچگی هرچه‌‌تمام‌ در برابر چنین حرکاتی ایستاده و عشق و محبت حقیقی خود را به پیامبر(ص) ابراز‌کنند.

این قاری قرآن فلسطینی از تمامی رسانه‌های گروهی جهان اسلام همچون روزنامه‌ها، رادیو‌ تلویزیون و شبکه جهانی اینترنت ارایه ویژه‌برنامه‌های تبلیغاتی در زمینه دفاع از پیامبر(ص) را خواستار‌شد.

وی در پایان تصریح‌کرد: مسئولان رسانه‌های اسلامی باید با همکاری یکدیگر و با تولید برنامه‌هایی ویژه از سنت و سیره نبوی دفاع و در خلال این برنامه‌ها ویژگی‌های شخصیتی آن حضرت همچون رحمت، عدالت حقیقی و احترام انسانی را برای تمامی جهانیان بیان‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد