اخبارقرآنی (وب سایت تخصصی امر به معروف و نهی از منکر)

«معروف یاران»؛

 وب سایت تخصصی امر به معروف و نهی از منکر

 

 پایگاه اینترنتی «معروف یاران»؛ وب سایت تخصصی امر به معروف و نهی از منکر نیروی مقاومت بسیج است که مجموعه مطالب و لینک‌های متعددی را در این زمینه در دسترس علاقه‌مندان قرار داده‌است.

 پایگاه اینترنتی «معروف یاران»؛ وب سایت معاونت امر به معروف و نهی از منکر نیروی مقاومت بسیج با مجموعه‌ اخبار، مقالات و لینک‌های جدید به روز می‌شود.

در معارف اسلامی، در ادیان الهی، کتابخانه، قوانین، صوتی تصویری، آرشیو، لینک‌های مرتبط، از بخش‌های اصلی این پایگاه اینترنتی است.

آخرین اخبار این سایت در صفحه اصلی قابل مشاهده است. همچنین اخبار مهم پایگاه اینترنتی وب سایت تخصصی امر به معروف و نهی در زیر بنر آن ارائه می‌شود.

«معروف یاران»؛ وب سایت تخصصی امر به معروف و نهی از منکر

دانلود برنامه‌های مذهبی کامپیوتر و موبایل، نماهنگ «حباب»، امر به معروف و نهی از منکر در دیدگاه قرآن، کلیه شماره‌های ماهنامه معروف از ابتدا تا کنون به صورت فایل PDF از لینک‌های بخش «گشتی در سایت» است.

شعر مقام معظم رهبری با صدای خود ایشان، داستان‌های خارجی درباره این فریضه، بازی‌هایی به مناسبت عید غدیر خم و لینک‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر ( 12 سایت و 6 وبلاگ) از دیگر لینک‌های موجود در این بخش است.

آخرین شماره ماهنامه معروف نیز به صورت PDF بر روی سایت قرار گرفته و برای مشاهده آن نرم‌افزار Adobe Reader موردنیاز است. به همین منظور دانلود این برنامه نیز در صفحه اصلی امکان پذیر است.

بخش «گزارش» این پایگاه نیز به مناسبن دهه فجر با مطلبی با عنوان «ظهور پیروزی عاشورا در انقلاب اسلامی» به روز شده‌است.

اوج جنبش‌های اسلامی در نهضت امام خمینی(ره)، بازتاب انقلاب اسلامی در کشورهای مسلمان، امام خمینى و مبانى فکرى حکومت اسلامى، اتحاد ملی و انسجام اسلامی در انقلاب 57 ایران، فرمایشات حضرت امام خمینى(ره) در ارتباط با سینما، تئاتر، تلویزیون، موسیقى، از عناوین گزارش‌های دیگر این سایت است.

کاربران می‌توانند در بخش گزارش عناوین دیگری را چون مصاحبه اختصاصی معروف یاران با آقای پورمولا، دانشجوی دکتری فقه و مبانی حقوق دانشگاه امام صادق(ع)، پیام نهضت عاشورا، اصلاح‌گری و ظلم ستیزی، عبرت‌های عاشورا / بخشی از بیانات مقام معظم رهبری، مشاهده کنند.

در بخش دیگری از این سایت با عنوان «بحث هفته» امکان نظر دهی کاربران درباره موضوعات مختلف مرتبط با این سایت فراهم شده‌است.

«امر به معروف و نهی از منکر به نظر شما چگونه باید انجام گیرد؟ در سه سطح اجتماع، گروه‌های دوستی و خانواده بررسی کنید» عنوان جدید بحث این هفته است.

بخش «سخن هفته» با سخنانی از ائمه معصومین به روز می‌شود. همچنین موتور جستجویی به منظور سهولت دسترسی کاربران به مطالب این سایت ایجاد شده‌است.


«معروف یاران»؛ وب سایت تخصصی امر به معروف و نهی از منکر را اینجا ببینید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد