اخبارقرآنی( انتشار مجموعه جدیدی از «پرسمان‌های قرآنی»)

مجموعه جدیدی از «پرسمان‌های قرآنی» در

آستانه چاپ و نشر قرار گرفت

 

 مجموعه جدیدی از «پرسمان‌های قرآنی» از سوی گروه پاسخ به پرسش‌های قرآنی مرکز فرهنگ و معارف قرآن تألیف و تدوین شده و در آستانه چاپ و نشر قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام «علی امیرخانی» مدیر واحد پرسمان‌های قرآنی گروه پاسخ به پرسش‌ها و شبهات قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنآ9 در قم با اعلام این خبر افزود: تعداد قابل توجهی از پرسمان‌های قرآنی برای گروه‌های سنی و علمی با بهره‌گیری از بیش از پنجاه هزار پرسش و پاسخ تألیف و تدوین شده مرکز فرهنگ و معارف قرآن مراحل تدوین و نگارش را پشت سر گذاشته و در آستانه چاپ و نشر هستند.

وی درباره پرسمان‌های آماده چاپ و انتشار گفت: پرسمان قرآنی امر به معروف و نهی از منکر که کار تدوین و گردآوری آن را حجت‌الاسلام «علی خراسانی» مدیر گروه دایرة‌المعارف‌های مرکز فرهنگ و معارف قرآن انجام داده است در حال طی کردن مراحل نهایی چاپ و نشر است.

وی افزود: از جمله پرسمان‌های دیگر قرآنی که در آستانه چاپ و نشر قرار گرفته و کار تدوین و گردآوری آنها به پایان رسیده است عبارتند از: پرسمان قرآنی توحید، تدوین و گردآوری موسی سلیمانی پرسمان قرآنی زن، کار گروهی توسط واحد پرسمان‌ها پرسمان قرآنی جبر و اختیار، تدوین و گردآوری علی کرجی پرسمان قرآنی فلسفه احکام، تدوین و گردآوری سید علی هاشمی پرسمان قرآنی امام زمان (عج)، تدوین و گردآوری علی امیرخانی مدیر واحد پرسمان‌های قرآنی در ادامه این گزارش افزود کتاب‌های دیگری نیز مانند پرسمان قرآنی حج، پیامبران، ازدواج و خانواده، پیامبر اسلام و پرسمان قرآنی اخلاق، نیز در حال تدوین و آماده‌سازی است.

 مدیرواحدپرسمان‌های‌قرآنی‌گروه‌پاسخ‌‌به‌پرسش‌ها‌وشبهات‌قرآنی:
کتاب «مانندناپذیری قرآن» که به سفارش واحد پاسخ به شبهات قرآنی در پاسخ به شبهه‌ای درباره اعجاز و تحدی قرآن توسط حجت‌الاسلام «سعید شمس» نگارش شده است نیز مراحل تدوین و گردآوری‌اش به پایان رسیده و در آستانه چاپ و نشر قرار دارد.

وی در پایان اضافه کرد: کتاب «مانندناپذیری قرآن» که به سفارش واحد پاسخ به شبهات قرآنی در پاسخ به شبهه‌ای درباره اعجاز و تحدی قرآن توسط سعید شمس نگارش شده است نیز مراحل تدوین و گردآوری‌اش به پایان رسیده و در آستانه چاپ و نشر قرار دارد.

همچنین، مرکز فرهنگ و معارف قرآن پیش از این چند پرسمان قرآنی را به صورت تخصصی علمی و سنی چون پرسمان قرآنی امام حسین (ع) پرسمان نماز، پرسمان نبوت، پرسمان معاد و دیگر پرسمان‌ها که در نسخه دیچیتالی آن در پایگاه معارف قرآن وجود دارد منتشر کرده است و با بهره‌گیری از فن‌آوری روز همه روز پاسخ‌گوی بسیاری از پرسشگران قرآنی به صورت تخصصی از طریق ایمیل و تلفن و اتاق گفتمان و سایت پرسمان قرآنی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد